فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ویژه ترافیکی در شهرهای زیارتی برای ۲۸ صفر

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت ویژه ترافیکی در شهرهای زیارتی خبر داد و گفت: هر گونه وسیله نقلیه حق تردد در یک کیلومتری حرم رضوی را ندارند و زائران باید از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

محدودیت‌های ویژه ترافیکی در شهرهای زیارتی برای ۲۸ صفر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگویی گفت: طرح های ترافیکی در محدوده شهر مقدس خراسان رضوی و مسیرهای منتهی به شهر مشهد مقدس پیش بینی کردیم و  از محور بجنورد، قوچان، سبزوار و فریمان تمهیدات لازم اتخاذ و اقدامات لازم در داخل شهر مشهد در نظر گرفته شده است و مسیر برای پیاده روی زائران امام رضا(ع) تسهیل شده است.

    وی افزود: هر گونه وسیله نقلیه حق تردد در یک کیلومتری حرم رضوی را ندارند و زائران باید از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. ضمناً فقط خودروهای امدادی حق تردد در مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع) را دارند.

    این مقام مسئول ارشد پلیس، تاکید کرد: پلیس برای تسهیل در تردد زائران امام رضا(ع) تا پایان مراسم شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در راهها و محورهای مواصلاتی کشور مستقر است.

    سردار مهری بیان کرد: در شهر قم و شیراز که برگزاری مراسم های مذهبی برگزار می شود و همچنین در مسیرهای منتهی به شمال و جاده های کوهستانی تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده و امیدواریم مشکل ترافیکی برای تردد مسافران ایجاد نشود.

    وی در پایان گفت: از رانندگان خواهش می کنیم تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، مواد غذایی و پوشاک گرم در طول سفر همراه داشته باشند و قبل از سفر باک سوخت خودروی خود را پر کنند و به تذکرات همکاران مان در طول مسیر توجه کنند؛ ضمناً با سرعت مطمئنه حرکت و با احتیاط بیشتر رانندگی کنند و در زمان بارندگی از شتاب و عجله پرهیز کنند چرا که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو