فونیکسریمکسبهتام

از سوی معاونت حمل و نقل شهرداری

همایش روز ملی حمل و نقل در کرج برگزار می‌شود

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از برگزاری همایش ویژه روز ملی حمل و نقل در ۲۶ آذرماه امسال خبر داد.

همایش روز ملی حمل و نقل در کرج برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، احمد افضلی گفت: روز 26 مهرماه به نام روز ملی حمل و نقل ثبت شده است.

    وی با بیان اینکه این اتفاق در سال 62 رخ داد و تعداد زیادی از صاحبان خودروهای سنگین در نقاط مختلف کشور با دستور امام خمینی(ره) به همراه خودروهای خود به سمت بنادر ایران حرکت کردند تا بار نزدیک به 100 فروند کشتی را تخلیه و به مقصد منتقل کنند، اضافه کرد: این در حالی بود که تجمع کالاهای وارداتی و نوبت‌های طولانی تخلیه کشتی در آن ایام دردسرهایی را در بنادر جنوبی ایران به وجود آورده بود.

    افضلی ادامه داد: حمل و نقل به راستی یک موضوع اساسی و زمینه‌ای برای توسعه است که اگر به خوبی به آن توجه نشود، با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهیم شد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج خاطرنشان کرد: برگزاری همایشی به مناسبت این روز از سوی معاونت نیز با همین رویکرد انجام می‌شود تا ضمن آن به بررسی راهکارهای حوزه حمل و نقل پرداخته شود و از نظرات و دیدگاه‌های اساتید و صاحب نظران این بخش استفاده شود.

    افضلی گفت: هدف از این همایش که با رویکرد حمل و نقل انسان محور و توسعه پایدار برگزار می‌شود، ایجاد شرایط مناسب برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوین و استفاده از تجارب کاربردی بخش‌های مختلف در زمینه مدیریت ترافیک و همچنین ایجاد آشنایی برای شهروندان در زمینه سیستم‌های هوشمند حمل و نقل، مدیریت پارک حاشیه‌ای و غیرحاشیه‌ای، حمل و نقل همگانی و انسان محور، ایمن سازی معابر، طرح جامع حمل و نقل کرج و آموزش و فرهنگ سازی رانندگان و عابران است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط