فونیکسریمکسبهتام

عارفی:

اخذ گواهینامه به شرط کارت پایان خدمت تبعات جبران ناپذیری به بار آورد

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:قانون اخذ گواهینامه به شرط دارا بودن کارت پایان خدمت، تبعات جبران ناپذیری را برای جوانان و خانواده هایشان، به دلیل استفاده غیر قانونی از وسیله نقلیه به بار آورده است.

اخذ گواهینامه به شرط کارت پایان خدمت تبعات جبران ناپذیری به بار آورد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرج اله عارفی عضو هیات رئیسه کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با حذف الزام به کارت پایان خدمت در اخذ گواهینامه رانندگی، این فرصت برای جوانان ایجاد می شود که به صورت غیر قانونی از وسیله نقلیه استفاده نکنند بنابراین با اجرای آن امیدواریم جوانان، خانواده ها و جامعه از آسیب های ناشی از این قانون در امان باشند.

    وی تصریح کرد : طرح حذف شرط کارت پایان خدمت برای اخذ گواهینامه با درخواست های بی شمار و بررسی های صورت گرفته در خصوص تخلفات و حوادث رانندگی در بین جوانان و نیز آمار نگران کننده زندانیانی که به دلیل نداشتن گواهینامه، ضربه جبران ناپذیری در زمینه های شغلی، ازدواج ، در آمدزایی و ... به بار آورده اند، مطرح شد.

    عارفی ادامه داد: تصویب طرح اخذ گواهینامه بدون شرط داشتن کارت پایان خدمت با هدف حل مشکلات موجود در جامعه بوده است که امیدواریم با اجرای آن دیگر شاهد زندانیان جوانی که با سهل انگاری عمر خود را در پشت میله های  زندان تلف میکنند نباشیم.

    عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت : در حال حاضر، این طرح در کمیسیون به تصویب رسیده است و امیدواریم با ارجاع به صحن علنی مجلس، با اجرایآن موافقت شده و این طرح به تصویب نهایی برسد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط