فونیکسریمکسبهتام

خودرو برقی و هیبریدی(۱۶۵)

نیسان جوک برقی می شود

عصر خودرو- نسل بعدی نیسان جوک احتمالا اولین مدل این شرکت خواهد بود که به عنوان یک خودروی برقی با قابلیت طی مسیر طولانی عرضه خواهد شد.

نیسان جوک برقی می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، یکی از مقامات اجرایی نیسان اخیرا برنامه تولید این فن آوری را که نیروی محرکه الکتریکی خالص نام نهاده تایید کرد.

    این سیستم حرکتی اولین بار در مدل مفهومی wild Gripz که پیشرانه آن را موتور برقی نیسان لیف و یک موتور بنزینی تامین میکند ارائه کرد. این موتور بنزینی در زمانهایی که باتری خودرو خالی میشود به عنوان یک ژنراتور برقی عمل می کند.

    این شرکت ایده افزودن یک موتور بنزینی برای افزایش مسیر حرکت لیف را رد کرده و بنابراین نیسان جوک پلتفرم احتمالی برای معرفی این فن آوری خواهد بود.

    اگر گمانه زنی ها درست از آب درآید جوک احتمالا عملکردی مشابه لیف با 107 اسب بخار قدرت و 187 نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. گمان می رود این خودرو همچنین با یک موتور سنتی 1.6 لیتری توربوشارژ چهارسیلندر با بیش از 200 اسب بخار قدرت نیز عرضه شود.

    نیسان وعده داده که جزئیات برنامه عرضه این فن آوری را سال آینده اعلام کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم