فونیکسریمکسبهتام

معاون انتظامی کرمانشاه اعلام کرد

کاهش ۱۴ درصدی تلفات تصادفات در استان کرمانشاه

عصر خودرو- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: تلفات تصادفات در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۱۴ درصدی تلفات تصادفات در استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ بهروز محمدی با اشاره به آمارهای انتظامی استان اظهار داشت: نزاعهای دسته جمعی افزایش 8 درصدی و نزاعهای فردی کاهش 13 درصدی را نشان می‌دهند.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: در طول هشت ماه ابتدای سال بیش از 200کیلوگرم حشیش در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با حجم 23 کیلوگرم 766درصد افزایش یافته است.

    سرهنگ محمدی با بیان اینکه در این مدت بیش از هزار و 350 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، افزود: این میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ده درصد کاهش یافته است.

    وی از کاهش 52 درصدی کشف تریاک در این مدت خبر داد و افزود: در این مدت 31 باند توزیع کننده مواد مخدر در سطح استان منهدم و سه هزار و 683 نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز در این مدت دستگیر شده‌‌‌‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد کاهش یافته است.

    وی با بیان اینکه علت جرم 87 درصد از مجرمانی که دستگیر شده‌‌اند بیکاری است، بیان کرد: با توجه به تبعات و تاثیرات زیاد جرایم مختلف در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی، کاهش بیکاری نقش مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه دارد.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمار جرایم کلی در استان یک درصد کاهش یافته است، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون وقوع قتل از 47 نفر در هشت ماهه ابتدای سال گذشته به 40 فقره قتل رسیده که کاهش 15 درصدی داشته است.

    سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه علت اصلی قتل در استان درگیری و خصومت خانوادگی و قبیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای است، بیان کرد: در این مدت جرایم مربوط به چاقو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کشی و قمه کشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط