فونیکسریمکسبهتام

ایساکو به زایران حرم حضرت ثامن الائمه (ع) خدمات ویژه ارایه می‌کند

عصر خودرو- شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در ایام شهادت حضرت ثامن‌الحجج (ع)، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به زایران حرم آن امام همام را در برخی‌ استان‌های کشور و محورهای پر تردد به سمت مشهد مقدس، به مدت چهار روز از ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه اجرا می‌کند.

ایساکو به زایران حرم حضرت ثامن الائمه (ع) خدمات ویژه ارایه می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس ، در طرح کشیک ایام پایانی ماه صفر، 22 نمایندگی‌ منتخب از دفاتر منطقه‌ای تهران، ساری و مشهد آماده ارایه خدمات به خودروهای زایران حرم مطهر ثامن الحجج(ع) هستد.

    در این ایام علاوه بر ارایه خدمات در نمایندگی‌های کشیک، همکاران شرکت امداد خودرو  نیز طرح امدادرسانی به زایران را بر عهده خواهند داشت. شایان ذکر است این طرح امسال به صورت ویژه و در راستای طرح های خدماتی خاص، در دستور کار شبکه بزرگ نمایندگی‌های ایران‌خودرو قرار گرفته و در آن، طرح پرسنل مکانیک، برق کار و جلوبندی‌کار نیز در نمایندگی‌های منتخب حضور خواهند داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط