فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه استان سمنان خبر داد:

برخورد ۲۵خودرو در محور میامی-عباس آباد

مه غلیظ حادثه آفرید

عصر خودرو- فرمانده پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به وضعیت جوی استان و وجود مه و همچنین لغزندگی سطح جاده‌ها گفت: برخورد ۲۵خودروی سبک و سنگین در نقاط مختلف کیلومتر ۳۰محور میامی-عباس آباد حادثه آفرید.

برخورد ۲۵خودرو در محور میامی-عباس آباد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حسن خسروجردی  ضمن اشاره به برخورد 25 دستگاه خودروی سواری و سنگین در چهار نقطه مختلف از حدفاصل کیلومتر 25 تا 30 جاده میامی-عباس آباد طی صبح امروز بیان کرد: این سلسله تصادفات خوشبختانه تاکنون تلفات جانی نداشته است.

    وی با بیان اینکه این حادثه باعث سنگینی ترافیک، ممنوعیت تردد ماشین‌های سنگین تا اطلاع ثانوی و خسارات مالی به هموطنانمان شده است، افزود: خوشبختانه برای این حادثه خسارات جانی گزارش نشده و تنها خسارات مالی به چند خودرو و همچنین قیچی کردن یک دستگاه تریلی باعث مسدود شدن جاده و عبور خودروها از کنار گذر عمده خبرهای رسیده از این محور هستند.

    امدادرسانی به صورت پیاده انجام می شود

    فرمانده پلیس راه استان سمنان همچنین علت این سلسله تصادفات را مه غلیظ موجود در جاده عنوان کرد و گفت: عدم توجه به جلو، عدم رعایت سرعت مطمئنه در مه غلیظ و شرایط جوی متاسفانه این حادثه را رقم زده است.

    خسروجردی همچنین گفت: در بین این خودروها دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون باری نیز مشاهده می شود.

    وی ادامه داد: به علت عدم امکان تردد با ماشین‌های امدادی در بین خودروهای آسیب دیده، هم‌اکنون امدادرسانی به سرنشینان خودروهای سانحه دیده، به صورت پیاده توسط ماموران امدادی، اورژانس، پلیس راه و ... انجام می شود.

    رانندگان شرایط جوی را مد نظر قرار دهند

    فرمانده پلیس راه استان سمنان همچنین خطاب به رانندگانی که قصد گذر از محورهای برف گیر استان را دارند، گفت: رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای استان به ویژه مناطق برف گیر و ارتفاعات را دارند باید سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، لباس گرم، غذا، سوخت کافی و اطمینان از سالم بودن خودرو و بخاری آن را مد نظر قرار دهند.

    خسروجردی همچنین در خاتمه گفت: تردد خودروهای سنگین به دلیل مسدود شدن محور میامی از شاهرود تا اطلاع ثانوی ممنوع است اما پس از انتقال کامیون متوقف شده در عرض این محور، قطعا راه برای تردد کامیون ها و اتوبوس ها باز خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو