فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان:

تمام محورهای اصلی و فرعی استان سمنان باز است

عصر خودرو- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه تمام محورهای اصلی و فرعی در این استان اکنون باز است، گفت: برخی محورهای روستایی در نقاط شمالی نیز در حال بازگشایی است.

تمام محورهای اصلی و فرعی استان سمنان باز است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، احمد طاهری افزود: در محور اصلی جاده تهران - مشهد در استان سمنان در گردنه های آهوان سمنان و گردنه زیدر در حوزه میامی، با توجه به شدت برودت هوا و یخ زدگی سطح جاده، تردد خودروها اکنون به کندی انجام می شود.

    وی اظهار داشت: محور میامی - گرمه - بجنورد از استان سمنان به خراسان شمالی که شب گذشته به علت کولاک، بسته اعلام شده بود، از صبح امروز بازگشایی شد.

    طاهری ادامه داد: استفاده از زنجیر چرخ برای خودروها در محور اصلی در استان سمنان اجباری نیست، ولی رانندگان برای احتیاط بیشتر، زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند.

    وی با اشاره به اینکه با عبور توده بارش زا از غرب به شرق استان سمنان از شب گذشته، بارش ها و کولاک در شرق استان شدت گرفته است، افزود: محورهای شاهرود - آزادشهر، شاهرود - توسکستان و میامی - سبزوار در شب گذشته دارای کولاک شدید بود که به این علت، محورهای شاهرود - آزادشهر و شاهرود - توسکستان بسته اعلام شده بود که با تلاش نیروهای راهداری از صبح امروز بازگشایی شد.

    به علت شدت بارش ها در روز گذشته، تردد خودروها در محورهای کوهستانی در استان سمنان با کندی همراه شد و در ساعاتی نیز باعث توقف ترددها در گردنه های برفگیر شد.

    بیش از 600 کیلومتر از مسیر 900 کیلومتری تهران - مشهد در استان سمنان واقع است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو