فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا مطرح کرد

انسداد ۸ محور مواصلاتی به دلیل برف و کولاک

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد ۸ محور مواصلاتی به دلیل برف و کولاک شدید خبر داد و گفت: تردد در محورهای برف‌گیر فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است و پلیس از ادامه تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهد کرد.

انسداد ۸ محور مواصلاتی به دلیل برف و کولاک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌ در حال حاضر در محورهای مشهد به فریمان،‌ چناران، تربت حیدریه، مشهد ـ نیشابور و نیشابور ـ‌ سبزوار در استان خراسان رضوی بارش برف جریان داد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  تصریح کرد: در محورهای طبس ـ ده‌محمد و طبس ـ دیهوک در استان خراسان جنوبی نیز بارش برف اعلام شده است.

    این مقام ارشد راهور ناجا اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی را دارای بارش باران عنوان کرد و گفت: اکثر محورهای استان‌های زنجان و قزوین دارای یخ‌زدگی و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

    وی افزود: گردنه‌های خونیک و ثمن‌چاهی در استان خراسان جنوبی دارای مه‌گرفتگی است؛ همچنین محور نهبندان ـ شهداد دارای گرد و خاک شدید است.

    سرهنگ رحمانی به انسداد محورهای مواصلاتی کشور به دلیل برف و کولاک شدید اشاره و تصریح کرد: آزادراه همدان ـ تهران، آزادراه قزوین ـ زنجان، قزوین ـ همدان، قزوین ـ رشت، شاهرود ـ توسکستان و آزادشهر ـ شاهرود مسدود هستند.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطر نشان کرد: محور شمشک به دیزین و پونل به خلخال نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

    سرهنگ رحمانی به رانندگان توصیه کرد:‌ برای تردد در محورهای برف‌خیز و کوهستانی تجهیزات ایمنی لازم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که پلیس از ادامه تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی جلوگیری خواهد کرد.

     

    اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو