فونیکسریمکسبهتام

شرایط فروش سوناتا و اپتیما به‌صورت نقدی و اعتباری

عصر خودرو- سدان‌های کره‌ای این روزها محبوب بازار خودرو کشور هستند و خریداران زیادی با توجه به امکانات این خودروها و قیمت رقابتی آن‌ها نسبت به دیگر رقبا به‌سوی خرید آن‌ها می‌آیند.

شرایط فروش سوناتا و اپتیما به‌صورت نقدی و اعتباری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، در این میان بعضی از خریداران ترجیح می‌دهند به‌جای خرید سدان‌های کوچک‌تر این برندها، به‌صورت اقساطی نسبت به خرید سدان‌های بزرگ‌تر اقدام کنند و در این میان برخورداری از شرایط فروش اعتباری معتبر می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای این دسته از خریداران باشد.

    "عظیم خودرو" دو خودرو کیا اپتیما و هیوندای سوناتا را در قالب شرایط فروش نقدی و اعتباری عرضه کرده است تا دست خریداران این محصولات را برای انتخاب باز بگذارد.

    قیمت خرید نقدی هیوندای سوناتا فول آپشن عرضه شده از سوی عظیم خودرو 1,598,940,000 ریال است که خریداران امکان پرداخت این مبلغ را در دو مرحله دارند. در کنار این، خریدارانی که خودرویی اسپرت تر را در این کلاس می‌خواهند می‌توانند به سراغ کیا اپتیما بروند، خودرویی که از پلتفرم مشترک با سوناتا بهره می‌گیرد اما ازنظر طیف امکانات کامل‌تر است ضمن آنکه در زمان طراحی آن خصوصیات اسپرت تری رعایت شده است. عظیم خودرو شرایط فروش نقدی مدل‌های فول آپشن این خودرو را با قیمت 1,490,370,000 ریال فراهم کرده است که خریداران امکان پرداخت دومرحله‌ای آن را دارند. هردوی این خودروها مدل 2016 هستند و با شرایط تحویل مختلف عرضه می‌شوند.

    برای خریدارانی که قصد خرید نقدی این خودروها را ندارند، عظیم خودرو شرایط فروش اعتباری را نیز فراهم کرده است. در شرایط فروش اعلام شده از سوی عظیم خودرو برای هیوندای سوناتا، خریدار می‌تواند با پرداخت اولیه 879,417,000 ریال، نسبت به ثبت‌نام خودرو اقدام کند. اقساط این خودرو به انتخاب خریدار شش‌ماهه یا یک‌ساله خواهد بود. برای خرید اعتباری کیا اپتیما نیز می‌توانید با پرداخت 819,703,500 ریال این خودرو را در اختیار بگیرید و اقساط را شش‌ماهه یا یک‌ساله بپردازید.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش این خودروها و سایر خودروهای عرضه شده از سوی عظیم خودرو می‌توانید به وبسایت azimkhodro.com مراجعه کرده یا با یکی از نمایندگی‌های این شرکت تماس بگیرید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم