فونیکسریمکسبهتام

خودروهای جدیدی که سایپا وارد بازار می کند

عصر خودرو: معاون مهندسی شرکت پارس خودرو گفت: رنو ساندرو محصول مشترک شرکت رنو فرانسه و شرکت پارس خودرو است که از یکشنبه آینده در دومدل گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک روانه بازار می شود.

خودروهای جدیدی که سایپا وارد بازار می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مشرق ، طهماسبی معاون مهندسی شرکت پارس خودرو در مراسم معرفی رنو ساندرو با حضور نمایندگی های منتخب سایپا گفت: رنوساندرو از یک موتور چهارسیلندر 1.6 لیتری قدرتمند و درعین حال کم مصرف سود می برد.

او با اشاره به باک 50 لیتری ساندرو گفت: میزان مصرف سوخت مدل گیربکس دستی رنوساندرو به ازای صد کیلومتر پیمایش 6.68 لیتر و در مدل گیربکس اتوماتیک آن 8.32 لیتر است، این خودرو در مدل دستی 5 سرعته و در مدل اتوماتیک 4 سرعته و با حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت طراحی شده است .

طهماسبی با بیان اینکه ظرفیت خط تولید رنوساندرو 19 دستگاه در ساعت است گفت: درحال حاضر روزانه 30 دستگاه از این خودرو در شرکت پارس خودرو تولید می شود و با پشت سرگذاشتن 30 هزار کیلومتر تست رانندگی تمام مجوزهای لازم برای تولید را از مراجع ذیصلاح دریافت کرد .

او گفت: تمام خطوط تولید بدنه ، رنگ و مونتاژ در شرکت پارس خودرو ایجاد شده و قطعات این خودرو مطابق با استانداردهای جهانی رنو تولید می شود.

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: رنو ساندرو مدل هاچ بک خودرو ال 90 با شکل و فرم زیبا و کاملا جدید است.

رضا تقوی با بیان اینکه ساندرو متناسب با ذائقه و سلیقه جوانان است گفت: این خودرو در دو مدل اتوماتیک و گیربکس دستی تولید می شود که مدل دستی آن 42 میلیون و 900 هزار تومان و مدل اتوماتیک آن 48 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

او از آغاز فروش ساندرو در 22 اذر ماه از طریق شبکه نمایندگی های سایپا خبرداد و گفت: حدود 3 هزار دستگاه از این خودرو به دو روش ، فروش فوری با تحویل حداکثر 30 روزه و پیش فروش برای تحویل در بهمن ماه از طریق ثبت نام فروخته خواهد شد.

تقوی گفت: سیاست گروه سایپا در حدود 3 سال گذشته تنوع بخشیدن به سبد محصولات است، ما امسال و سال گذشته چند نمونه محصول جدید وارد بازار کردیم و تا آخر سال ساینا را روانه بازار می کنیم و برای سال اینده هم حداقل 3 محصول جدید عرضه خواهیم کرد.

او در باره توقف تولید مگان و تیانا گفت: عمده ترین دلیل توقف تولید این دو محصول تحریم بود و روابط کاری ما با شرکای تجاری به مشکل برخورد که در رسانه ها مطرح شد و مشکلاتی که خودروسازان از طریق روابط مالی و فنی با ما و نیز بحث قرارداد که سیاست این شد که این دو محصول از خط تولید جمع و محصولات جدیدتر و مدرنتر جایگزین شود.

تقوی گفت: ما از خریداران خواهش کردیم برای تکمیل پرونده ،از پنجشنبه تاکنون حدود 22 هزار نفر پرونده خود را تکمیل کردند و در 3 روز گذشته روزانه 3500 تا 4 هزار دستگاه خودرو تحویل دادیم که تا حدود 9 هزار دستگاه قابل افزایش است و این منوط به تکمیل پرونده است و خودرو بعد از این مرحله تحویل خریداران خواهد شد.

او در خصوص وثیقه 120 درصدی از مشتریان طرح فروش اقساطی خودرو گفت: وثیقه 120 درصدی موضوع جدیدی نیست و بحثی بود که در بانک مرکزی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت مطرح بود و بحث چک و سفته بود که باتوجه به ازدحام هنگام ثبت نام ما این موضوع را به مرحله بعد موکول کردیم و برای اینکه هزینه ای به مشتریان تحمیل نشود سفته را اختیاری کردیم و چک ضمانت را بعنوان راه حل دوم ارائه کردیم و درمورد وکالت هم که هزینه ای داشت به دستور مدیرعامل سایپا حدود 60 درصد هزینه را که 30 هزار تومان است شرکت سایپا تقبل کرده است که به مشتریان پرداخت می کنیم.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم