فونیکسریمکسبهتام

فروش خودروهای چینی جنرال موتورز در آمریکا

عصر خودرو- جنرال موتورز سال آینده خودرویی را در آمریکا خواهد فروخت که در چین تولید شده است و نخستین خودروساز آمریکایی می‌شود که به چنین کاری مبادرت می‌کند.

فروش خودروهای چینی جنرال موتورز در آمریکا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، اتحادیه قدرتمند "یونایتد اتو ورکرز" اقدام مذکور را "سیلی بر صورت" مالیات دهندگان آمریکایی و زنان و مردانی توصیف کرد که برای نجات جنرال موتورز در تاریک‌ترین دوران این خودروساز سخت تلاش کردند و آن را محکوم کرد.

    جنرال موتورز 127 هزار و 85 دستگاه شاسی بلند بوئیک انویژن که در استان شاندونگ تولید شده اند را از ژانویه در چین فروخته است.

    این خودروساز آمریکایی با در نظرگرفتن پایین آمدن قیمت نفت که تقاضای بالایی را برای مدل‌های کراس اوور و پیکاپ در آمریکای شمالی بوجود آورده است، قصد دارد سالانه 30 تا 40 هزار دستگاه خودرو از چین وارد کند.

    بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، این خبر جنجال برانگیز در شرایطی اعلام می‌شود که تحت توافق قرارداد دستمزدی که اخیرا نهایی شده است، هزینه‌های نیروی کار جنرال موتورز در آمریکا افزایش خواهد یافت.

    چین سال گذشته بزرگترین بازار جنرال موتورز شد اما کندی رشد اقتصاد این غول آسیایی، به آمریکای شمالی امکان داد در 9 ماهه سال 2015 جایگاه برتری را مجددا کسب کند.

    جنرال موتورز که برندهایش شامل شورولت، کادیلاک و بوئیک است، بیش از 100 هزار خودروی بوئیک در چین در مقایسه با 19 هزار دستگاه در آمریکا فروخته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم