فونیکسریمکسبهتام

نیروهای امدادی به ۴۰ خودرو گرفتار در برف جاده های نیر امدادرسانی کردند

عصر خودرو- فرماندار نیر با اشاره به بارش برف در منطقه از امداد رسانی نیروهای امدادی به ۴۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.

نیروهای امدادی به ۴۰ خودرو گرفتار در برف جاده های نیر امدادرسانی کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، اکبر صمدی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر گفت: ماموران راه وشهرسازی با 27دستگاه سبگ وسنگین برف روبی در محورهای مواصلاتی درحال بازگشایی این محورها می باشند.
    وی از باز بودن راه های روستایی شهرستان خبر داد و افزود: ماموران راهداری درتلاش هستند هیچ راهی از جمله اصلی وفرعی بسته نماند.
    فرماندار نیر بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، آماده باش به نیروهای امدادی و اجرایی در محورهای شهرستان داده شده و تیم های عملیاتی و امدادی به محورهای شهرستان اعزام و پایگاه های امداد و نجات واورزانس آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.
    او اضافه کرد: علاوه بر بازگشایی راههای اصلی، راههای روستایی نیز در حال بازگشایی است و تعدادی از پرسنل راهداری در قالب پنج اکیپ واستفاده از ماشین آلات سنگین برف روبی نسبت به نمک پاشی و برف روبی راه های مواصلاتی شهرستان اقدام کرده اند.
    ریس مدیریت بحران شهرستان نیر اظهار کرد: هموطنان می توانند هنگام وقوع حوادث طبیعی و بین جاده ای در صورت نیاز به خدمات امدادی با تلفن 112 ندای امداد تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات هلال احمر شهرستان نیر به صورت رایگان بهره مند شوند.
    وی همچنین به مسافران توصیه کرد حتما قبل از اقدام به سفراز وضعیت راه ها اطلاع حاصل کنند تا از بروز حوادث ناگوار احتمالی در سطح مسیرهای مواصلاتی جلوگیری شود.
    شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو