فونیکسریمکسبهتام

در دهه پایانی صفر ؛

کرایه اتوبوس به مقصد مشهد گران می‌شود

عصر خودرو- مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: با هدف ایجاد انگیزش در مالکان ناوگان حمل و نقل برون شهری و ارائه خدمات بهینه نرخ کرایه اتوبوس ۲۰ درصد در ایام پایانی ماه صفر افزایش پیدا می کند.

کرایه اتوبوس به مقصد مشهد گران می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جواد وحدتی فر ظهر یکشنبه در نشست خبری تالار اجتماعات پایانه امام رضا (ع) برگزار شد، ‌اظهار کرد: با هدف ایجاد انگیزش در بین مالکان خودرو های مسافربری و تامین خودرو های مورد نیاز برای انتقال و جا به جایی زائران نرخ کرایه اتو بوس های برون شهری از سایر استان ها به مقصد مشهد و همچنین بالعکس 20 درصد گران می شود.

    وی توضیح داد: در همین راستا اتوبوس های برون شهری در مسیر های کرمان-مشهد، اصفهان-مشهد و یزد-مشهد و سایر شهرستان از بیستم  آذر ماه سال جاری لغایت 23 آذر ماه با  20 درصد افزایش قیمت خدمات ارایه می دهند.

    وحذتی فر یادآور شد: از آنجا که در دهه پایانی ماه صفر شاهد حضور میلیونی زائران برای شرکت در مراسم رحلت رسول مکرم اسلام(ص) و همچنین شهادت امام هشتم هستیم لذا این تصمیم در راستای ایجاد انگیزش برای تامین خودرو های مورد نیاز انجام پذیرفته و افزایش بهای بلطی موقتی است.

    وی با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ‌افزود: در همین راستا جابجایی روزانه مسافران و زائران از شهرهای مرزی از دهم لغایت 17 آذرماه سال جاری توسط 220 الی 300 دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار گرفت.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) از 17 آذرماه سال جاری تمامی دستگاه های اتوبوس در نظر گرفته شده در مرزهای شلمچه، ‌ مهران و چزابه در استان آماده باش هستند.

    وی با بیان اینکه از سایر استان های کشور نیز انتظار داریم در خصوص جابه جایی مسافر همکاری های لازم را داشته باشند گفت: در حال حاضر مکاتبات لازم با استان های معین کشور انجام شده است.

    وحدتی فر از دستگاه های اجرایی استان به ویژه ارتش و نیروهای انتظامی درخواست کرد تا در ایام پایانی ماه صفر اعزام خاصی نداشته باشند تا بتوان از ظرفیت های حمل و نقلی آنها در جهت خدمت رسانی به زائران حرم رضوی استفاده کرد.

    وی همچنین از آماده باش 30 تا 35 دستگاه اتوبوس مخصوص مسافران افغانستان خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم در این خصوص با اداره کل اتباع خارجی استانداری خراسان رضوی انجام شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو