فونیکسریمکسبهتام

مراسم معرفی خودرو ساندرو برگزار شد

آغاز فروش محصول جدید سایپا از هفته آینده

عصر خودرو- مراسم معرفی خودرو رنو ساندرو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

آغاز فروش محصول جدید سایپا از هفته آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش سایپانیوز مراسم معرفی خودرو رنوساندرو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل شرکت پارس خودرو، مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و نمایندگی های منتخب فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.

    در این مراسم مهندس ناصر آقامحمدی مدیرعامل شرکت پارس خودرو در سخنانی گفت: شرکت پارس خودرو پیشرو در کیفیت بوده و همواره به عنوان یکی از خودروسازان شاخص کشور محسوب شده است.

    وی افزود: خودرو رنوساندرو که با همکاری شرکت رنوپارس در پارس خودرو تولید خواهد شد، یکی از محصولات باکیفیت محسوب می شود و پیش بینی ها نشان می دهد این خودرو در بازار نظرات فراوانی را به خود معطوف خواهد کرد.

    وی تصریح کرد: رنوساندرو در دو مدل با گیربکس دستی و اتوماتیک تولید خواهد شد و در فرایند تولید آن از بهترین روش های کیفی و فنی استفاده خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت پارس خودرو در ادامه با اشاره به سابقه همکاری شرکت های پارس خودرو و رنوپارس افزود: این همکاری که در گذشته نیز به صورت مستمر و مطلوب وجود داشته با تولید خودرو ساندرو وارد فصلی جدید خواهد شد و امیدواریم منجر به ارتقا جایگاه تولید مشترک خودرو میان پارس خودرو و رنوپارس شود.

    همچنین رپا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا نیز در گزارشی با اشاره به وضعیت فروش محصولات گروه در طرح های فروش اخیر گفت: خودرو ساندرو برخوردار از ظاهری جذاب و مدرن است که به عنوان مدل هاچ بک خودرو تندر90 محسوب می شود.

    وی افزود: این خودرو در مدل گیربکس دستی با قیمت 42 میلیون و 900 هزار تومان و در مدل اتوماتیک با قیمت 48 میلیون و 900 هزار تومان از روز یکشنبه هفته آینده به فروش خواهد رسید.

    تقوی تاکید کرد: در فاز نخست فروش و پیش فروش این خودرو قرار است هزار و 500 دستگاه به صورت سی روزه به مشتریان تحویل شود و هزار و 500 دستگاه دیگر نیز با شرایط واگذاری بهمن ماه امسال پیش فروش خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم