فونیکسریمکسبهتام

رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان:

صومعه سرا رتبه هفتم مرگ و میر ناشی از تصادف گیلان را دارد

عصر خودرو- رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان با اشاره به ۲۲ تصادف منجر به مرگ در شش ماهه نخست سال جاری در شهرستان صومعه سرا اعلام کرد: این شهرستان رتبه هفتم تصادفات منجر به مرگ را در گیلان دارد.

صومعه سرا رتبه هفتم مرگ و میر ناشی از تصادف گیلان را دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سید مرتضی عظیمی  با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 22 نفر بر اثر تصادف در شهرستان صومعه سرا فوت کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد تصادف هفت مورد موتور سوار، 9 مورد عابر پیاده و بقیه بر اثر تصادف خودرو با خودرو بوده است.

    وی صومعه سرا را هفتمین شهرستان از نظر تعدد تصادفات منجر به مرگ در استان گیلان دانست و تصریح کرد: متاسفانه در زمینه کاهش این آمار نیز اقدامات موثری انجام نشده و از این لحاظ از جایگاه مناسبی در بین سایر شهرستانها برخوردار نیستیم.

    عظیمی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در شهرستان صومعه سرا مربوط به عابران و موتورسواران است، گفت: در سال گذشته طرح آموزش ایمنی به موتورسواران در 30 روستای صومعه سرا اجرا شده که در این طرح بیش از 700 کلاه ایمنی در بین آموزش دیدگان توزیع شده است.

    وی با بیان اینکه شوق سرعت و ناتوانی در تصمیم گیری به موقع نیز از علت های دیگر تصادفات در سطح شهرستان است، اعلام کرد: بیشتر این تصادف ها به گروه های سنی بین 30 تا 70 سال مربوط می شود.

    رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان، صومعه سرا را اولین شهرستان دارای پارک ترافیکی در استان خواند و گفت: متاسفانه با توجه به اینکه این پارک هم مرکز آموزش تئوری و هم عملی داشته اما سال‌ها مغفول مانده است.

    وی با اشاره به نصب سرعت‌کاه در سطح جاده های روستاها و شهرها، تأکید کرد: بر اساس دستور العمل جدید، درخواست نصب هرگونه تابلوی سرعت‌کاه باید در روستا با موافقت بخشداری و در شهر از طریق پلیس راه و شهرداری صورت گیرد.

    عظیمی نصب هرگونه بنرهای تبلیغات در حاشیه جاده ها و خیابان ها را با تأیید اداره حمل و نقل و پایانه های شهرستان میسر دانست.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو