فونیکسریمکسبهتام

واژگونی خودرو در جلفا یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت

عصر خودرو- بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پرشیا در محور جلفا - ایواوغلی یک نفر کشته و دو نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

واژگونی خودرو در جلفا یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مسوول امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس در این ارتباط گفت: این حادثه مقارن ساعت 12 ظهر امروز جمعه در سه راهی قره بلاغ، پنج کیلومتری جلفا - ایواوغلی (آذربایجان غربی) رخ داد.
    به گفته محبوب ابراهیمی در این حادثه سرنشین خودرو به نام حمیده یکانی 35 ساله در دم جان باخت و راننده خودرو به نام اسمعیل یوسف زاده و دیگر سرنشین خودرو به نام اسری یوسف زاده به علت شدت جراحت های وارده به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر اعزام شدند.
    وی علت حادثه را لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز خودرو و عدم رعایت نکات ایمنی از سوی راننده اعلام کرد.
    مسوول امداد و نجات منطقه آزاد ارس با اشاره به بارش شدید برف در شامگاه پنجشنبه در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس و گرفتار شدن خودروهای عبوری در محورهای شهرستان از امداد و نجات ده ها خودرو گرفتار در برف و کولاک و هدایت آنها به مراکز اسکان شبانه خبر داد.
    ابراهیمی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته بر اثر لغزنده بودن جاده ها چندین خودرو از مسیر منحرف و دچار سانحه شدند که با تلاش ماموران امدادی نجات یافتند.
    وی افزود: هم اکنون محورهای منتهی به منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا باز بوده و مسافرانی که قصد تردد در این محورهای را دارند با احتیاط کامل و همراه داشتن تجهیزات ایمنی مسافرت کنند.
    محور ارتباطی جلفا - ایواوغلی، شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس را به شهرستان خوی و دیگر شهرستان های استان آذربایجان غربی ارتباط می دهد.
    شهرستان جلفا با 56 هزار نفر در فاصله 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو