فونیکسریمکسبهتام

انسداد دو محور مواصلاتی به دلیل کولاک شدید

ترافیک نیمه‌سنگین مهران به ایلام

عصر خودرو- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور مهران به ایلام، از باراش باران و برف در محورهای مواصلاتی شمال و غرب کشور و انسداد دو محور اسالم به خلخال و خلخال به پونل خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین مهران به ایلام
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به ادامه داشتن موج بازگشت زائران حسینی از مرز مهران اظهار داشت: گزارش‌های دریافتی از محور مهران به ایلام حاکی از ترافیک نیمه سنگین زائران در این محور است.

    وی افزود: با توجه به حجم بازگشت زائران پیش‌بینی می‌شود تا دو روز آینده همین وضعیت در محور مهران به ایلام ادامه داشته باشد ولی مسیرهای ورودی از محورهای شلمچه و چزابه، ترافیک روانی را داشته و زائران باید بازگشت از پایانه مرزی مهران را آخرین اولویت خود قرار دهند.

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه در تشریح وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور با اشاره به بارش برف در برخی از محورها گفت: در حال حاضر بارش برف در ارتفاعات کرج و محورهای چالوس و هراز ادامه دارد و لازم است تا رانندگان با توجه به وضعیت جوی، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

    وی ادامه داد: همچنین گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد بارش باران در اکثر محورهای مازندران، لرستان و شرق تهران ادامه دارد و لازم است تا مسافران این محورها، به دنبال بارش باران و لغزنده بودن این معابر، با سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند.

    رحمانی در پایان با اعلام خبر انسداد دو محور شمال غرب کشور به دنبال بارش برف و کولاک شدید گفت: در حال حاضر دو محور اسالم به خلخال و خلخال به پونل به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو