فونیکسریمکسبهتام

واژگونی خودرو سواری در حومه مشهد دو مصدوم بر جای گذاشت

عصر خودرو- واژگونی یک دستگاه خودرو سواری مدل پیکان صبح سه شنبه در محور مشهد – طرق منجر به مصدومیت دو سرنشین این خودرو شد.

واژگونی خودرو سواری در حومه مشهد دو مصدوم بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مقارن ساعت 6 و 30 دقیقه صبح سه شنبه با طلب استمداد از سامانه 125 مبنی بر امداد رسانی به سرنشینان یک خودروی سانحه دیده ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد عازم محل این حادثه شدند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزییات این سانحه ابراز داشت: با اعلام این حادثه به سامانه 125 نجاتگران ایستگاه 9 شهدا در کمترین زمان ممکن به محل حادثه در محور مشهد – طرق اعزام شدند.

    حسین خاکپور اظهار کرد: بر اثر این سانحه به دلایل نامعلوم یک دستگاه خودروی سواری پیکان پس از انحراف از مسیراصلی و برخورد با گارد ریل در حاشیه جاده واژگون شد.

    وی افزود: با وجود اینکه مردم محلی نسبت به خارج سازی دو سرنشین مصدوم این خودرو اقدام کرده بود اما با حضور ماموران این سازمان نسبت به ایمنی سازی محل در راستای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی اقدام و مجروحان به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

    وی همچنین از امداد رسانی نجاتگران این سازمان در شامگاه گذشته و به یک بانوی راننده در بولوار پیروزی مشهد خبر داد و گفت: در این حادثه نیز که مقارن ساعت 22 شامگاه گذشته به سامانه امداد و نجات این سازمان اعلام شد ماموران ایستگاه 25 برای امداد رسانی به این راننده عازم محل مورد نظر شدند.

    وی افزود: در این سانحه راننده یک دستگاه سواری پراید که خانمی با سن 30سال  بود بنا بر اظهارات عوامل اورژانس به علت افت فشار در حین رانندگی از هوش رفت و متوقف شد که با حضور نجاتگران این سازمان این فرد حادثه دیده از خودرو خارج و به امدادگران اورژانس تحویل داده شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط