فونیکسریمکسبهتام

استاندار ایلام خبر داد:

بازگشت ۳۵ هزار زائر از مرز مهران به کشور

عصر خودرو- استاندار ایلام از بازگشت ۳۵ هزار زائر از مرز مهران به کشور خبر داد.

بازگشت ۳۵ هزار زائر از مرز مهران به کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا مروارید دوشنبه شب در نشست ستاد اربعین استان ایلام در مرز مهران از بازگشت حدود 35 هزار زائر در دو روز گذشته از این مرز به کشور خبر داد.

    وی با اشاره به اینکه کوتاهی مسیر به شهرهای مرکزی کشور باعث شده تا بیشتر زائران مرز مهران را برای بازگشت خود انتخاب کنند، گفت: به همین علت پیش بینی می شود بیشترین آمار بازگشت زائران به کشور از این مرز صورت گیرد.

    استاندار ایلام با اشاره به آمادگی تمام دستگاه های خدمات رسان برای بازگشت زائران از آیین های اربعین حسینی، گفت: برنامه ریزی های لازم برای بازگشت زوار صورت گرفته و خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در این باره وجود ندارد.

    مروارید با بیان اینکه تمهیدات لازم برای انتقال و جابجایی زائران از مرز مهران به تمام نقاط کشور اندیشیده شده است، افزود: برنامه ریزی های لازم برای کنترل ترافیکی محورهای ارتباطی و همچنین پذیرایی و اسکان از زائران نیز صورت گرفته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط