فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۲۱۲»

آلودگی هوا در تهران و شهرهای صنعتی

عصر خودرو- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز جوی به نسبت پایدار در مناطق مرکزی حاکم خواهد بود که آلودگی هوا و کاهش کیفیت آن در شهرهای صنعتی و پر جمعیت مانند تهران، کرج، اصفهان، اراک و قزوین را سبب می‌شود.

آلودگی هوا در تهران و شهرهای صنعتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، احد وظیفه کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای امروز کشور اظهار کرد: بررسی آخرین داده‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار در مناطق مرکزی طی روز دوشنبه و اوایل روز سه شنبه است که پیامد آن تداوم آلودگی هوا و پایین بودن کیفیت آن در شهرهای صنعتی و پر جمعیت مانند تهران، کرج، اصفهان، اراک و قزوین است.

    وی در ادامه افزود: با افزایش سرعت باد در روز عراق از بعد از ظهر دوشنبه (امروز) پدیده گرد و غبار در برخی مناطق جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

    کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی امروز تا چهارشنبه در برخی ساعات وزش باد شدید جنوبی در استان‌های گیلان و اردبیل رخ خواهد داد.

    وظیفه در خصوص هوای امروز تهران گفت: آسمان تهران صاف در پاره‌ای نقاط غبار آلود خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط