فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۲۰۹»

تداوم آلودگی هوا تا سه‌شنبه

عصر خودرو- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آخرین داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار در مناطق مرکزی طی روزهای دوشنبه و اوایل روز سه‌شنبه (۹ و ۱۰ آذر ماه) است که پیامد آن تداوم آلودگی هوا و پایین بودن کیفیت آن در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، کرج، اصفهان، اراک و قزوین است.

تداوم آلودگی هوا تا سه‌شنبه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، احد وظیفه  با اعلام این خبر اظهارکرد: از بعدازظهر روز سه‌شنبه(10آذرماه) با ورود یک سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب در برخی نقاط شمال غرب کشور، ابرناکی، بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی می‌شود که از اواخر روز سه‌شنبه هم استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز را فرا می‌گیرد.

    وی در ادامه گفت: از پنجشنبه(12 آذرماه) با شمالی شدن جریانات و نفوذ هوای سرد، در استان‌های ساحلی دریای خزر بر شدت بارش افزوده می‌شود که تا جمعه(13 آذرماه) ادامه می‌یابد و در غالب استان‌های کشور با کاهش قابل توجه دما همراه خواهد بود.
    وظیفه در پایان درباره پیش‌بینی هوای استان تهران نیز اظهارکرد: هوای این استان دوشنبه (9 آذرماه)صاف در پاره‌ای نقاط غبارآلود پیش‌بینی می شود و بیشترین و کمترین دمای این روز 16 و 8 درجه سانتیگراد است. سه‌شنبه (10 آذرماه) نیزهوای استان تهران نیمه ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی در بعدازظهر، افزایش ابر و بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای هوا نیز در این روز 14 درجه و کمترین آن 9 درجه است.

    به گزارش ایسنا، همچنین سازمان هواشناسی دراطلاعیه‌ای عنوان کرد: سه شنبه (10 آذرماه)بارش باران و برف دراستانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان و بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی و بتدریج قم، قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش در استانهای ایلام، لرستان و کرمانشاه است.
    چهارشنبه (11 آذرماه) نیز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف دراستانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش در استانهای ایلام، خوزستان، لرستان و کرمانشاه است. همچنین این وضعیت پنجشنبه و جمعه (12 و 13 آذرماه) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ می‌دهد.

    شایان توجه است که با استقرار سامانه بارش زا از دوشنبه روی کشور عراق ابرناکی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت از اواخر دوشنبه و اوایل روز سه شنبه پیش بینی می شود، همچنین کاهش نسبی دما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و کاهش محسوس دما در روزهای جمعه و شنبه رخ خواهد داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو