فونیکسریمکسبهتام

همزمان با رویکردهای نوین ایساکو صورت گرفت؛

تبیین جایگاه مشتری در حوزه مرکز تماس و پذیرش ایران خودرو

عصر خودرو- شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدتی است، سبک نوینی در خدمت‌رسانی به مشتریان در پیش گرفته و با تشکیل کارگروه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های مختلف، سعی دارد، نقاط بهبود را به نقاط قوت تبدیل کند. این شرکت در اولین گام، رویکرد خود را از مشتری‌مداری به مشتری‌نوازی تغییر داده است.

تبیین جایگاه مشتری در حوزه مرکز تماس و پذیرش ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، در همین راستا، سمینار «تبیین جایگاه مشتری در مرکز تماس و پذیرش‌» با حضور چند تن از مسئولین و مدیران ارشد شرکت‌های ایران‌خودرو، ایساکو و امداد خودرو و جمعی از کارشناسان مرکز تماس و پذیرش برگزار شد و راهکارهای جدیدی در خصوص بهبود روش‌های خدمت رسانی و افزایش شاخص رضایت مشتری مورد بررسی قرار گرفت.

    در این جلسه، مدیرعامل شرکت ایساکو پیشنهاد کرد که با توجه به تغییر رویه شرکت ایساکو در برنامه‌های پیش رو، نام «مرکز تماس» به «مرکز پاسخگویی» تغییر کند.

    سیدرضا حسینی با تاکید بر ارزش والای مشتری در زنجیره ارزش، اظهار کرد: بر اساس آموخته‌های ملی و مذهبی، مشتریان حکم مهمان ما را دارند و مشتری‌نوازی و ایجاد رضایت‌مندی قلبی اولین وظیفه ما در قبال آنها است.

    حسینی ادامه داد: در دنیای تجارتی امروز، با سلایق جدید و هوشمندی بسیار بالای مشتریان مواجه هستیم و برای حفظ پیروزمندانه کسب و کار خود باید برای این اندیشه جدید، برنامه‌های تازه‌ای داشته باشیم و روش ما باید بر اساس نیاز و خواست مشتری هماهنگ و دگرگون شود.

    وی گفت: رضایت مشتری از خدمات به معنی تامین خواسته مشتری و احتیاجات و انتظارات او به گونه‌ای درست و بی‌عیب و نقص در همان زمان و همان مکان و با همان قیمتی است که با مشتری توافق شده است.

    مدیرعامل ایساکو اظهار کرد: شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از لحاظ تجهیزات، فضای تعمیرگاهی و سهم بازار این توانایی را دارد که به حداکثر این رضایت‌مندی دست پیدا کند؛ اما مکمل و نیروی محرکه این شبکه مجهز، برخورد مناسب با مشتری تا حصول اطمینان از رضایت و اشتیاق اوست.

    در این سمینار، آموزش‌های مفید و برنامه‌های انگیزشی در خصوص پاسخگویی مناسب‌تر به مشتریان به کارشناسان ارائه شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو