فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۲۰۸»

شاخص آلودگی هوا در برخی از نقاط مشهد ناسالم اعلام شد

عصر خودرو- مدیر محیط‌زیست شهری و توسعه پایدار شهرداری مشهد شاخص آلایندگی هوا در دو ایستگاه «رسالت» و«لشگر» این شهر را وضعیت ناسالم و برای گروه های حساس در مرز هشدار اعلام کرد.

شاخص آلودگی هوا در برخی از نقاط مشهد ناسالم اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد پذیرا در خصوص وضعیت هوای امروز مشهد گفت: میانگین شاخص هوای شهر مشهد صبح یک شنبه مناسب و در 73 پی. اس. ام است اما شاخص آلایندگی هوا در دو ایستگاه رسالت و لشگر وضعیت برای گروه های حساس ناسالم بوده و به ترتیب 119 و 104 پی. اس. ام گزارش شده است.

    وی دو ایستگاه رسالت و لشگر را از نقاط پرترافیک شهر مشهد دانست و افزود: علت اصلی آلودگی هوا در این دو نقطه از شهر تردد خودروهای تک سرنشین است که باعث شده شاخص هوای امروز این دو ایستگاه در وضعیت هشدار قرار گیرد.

    مدیر محیط‌زیست شهری و توسعه پایدار شهرداری مشهد ادامه داد: در صورتی که سازمان هواشناسی وضعیت هوای امروز را پایدار اعلام کند برای فردا به طور قطع وضعیت پایداری هوا در مشهد تشدید شده و آلودگی هوا برای فردا بیشتر خواهد بود.

    وی با اشاره به فعالیت پنج گشت کنترل آلاینده های زیست محیطی شهرداری مشهد در سطح این شهر بیان کرد: این گشت ها اغلب در محل هایی که میزان آلایندگی هوا بیشتر باشد مستقر می شوند.

    پذیرا تاکید کرد: برخورد با خودروهای دودزا، کارخانجاتی که آلایندگی بیش از حد مجاز ایجاد می کنند و برخورد با افرادی که در اطراف شهر اقدام به زباله سوزی می کنند از جمله وظایف گشت های کنترل آلاینده های زیست محیطی شهرداری مشهد است.

    وی در خصوص برخورد قانونی گشت های کنترل آلاینده های زیست محیطی شهرداری مشهد با مالکان خودروهای دودزا خاطرنشان کرد: این گشت ها با همکاری پلیس راهور در ثبت و ضبط و اعمال قانونی نسبت به خودروهای آلاینده فعالیت می کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو