فونیکسریمکسبهتام

تحویل زود‌تر از موعد برخی خودرو‌ها به متقاضیان

واریز اولین بخش از تسهیلات به حساب خودروسازان

آغاز تحویل خودروهای وام ۲۵ میلیونی

عصر خودرو- بانک مرکزی اولین بخش از تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی را صبح امروز به حساب خودروسازان واریز کرد تا کار تحویل خودروهای ثبت‌نامی در طرح خرید خودرو با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی آغاز شود.

واریز اولین بخش از تسهیلات به حساب خودروسازان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، کار واگذاری خودرو به اولین گروه از متقاضیان خودرو با استفاده از وام 25 میلیون تومانی با توجه به واریز منابع این بانک از سوی بانک مرکز ی به حساب خودروسازان، از ظهر امروز در ایران خودرو آغاز شد.

    آنگونه که ایران خودرو خبر داده، با تائید اولین سری از اوراق مالی مشتریان توسط بانک‌های عامل، تخصیص و صدور فاکتور محصولات ایران خودرو که در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی عرضه شده‌اند، آغاز شد.

    مصطفی خان کرمی معاون، بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: در روز جاری تخصیص و صدور فاکتور اولین سری از خودروهای عرضه شده در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی آغاز شد و این محصولات به تدریج تحویل خریداران می‌شود.

    او ادامه داد: همانگونه که پیش‌تر نیز اعلام شد خودروهای متقاضیان در موعد مقرر تحویل خواهد شد و برای تسریع در تحویل، تعدادی از محصولات از قبل به نمایندگی‌های سراسر کشور نیز ارسال شده است.

    خان‌کرمی افزود: نظام بانکی کشور تائید اسناد و اوراق مالی ارائه شده را به مرور آغاز کرده و فرآیند تحویل خودروهای عرضه شده به همین رویه ادامه پیدا خواهد کرد.

     سایپا در این خصوص هنوز اطلاعیه‌ای صادر نکرده اما چندی پیش مدیر فروش این شرکت در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده بود که این خودرو‌ها هم تا زمانی که فاکتور نشود قابل تحویل نیست که فاکتور آن هم منوط به دریافت مبلغ آن یعنی تامین اعتبار از سوی بانک مرکزی است. چراکه باید ابتدا فاکتور، صدور سند و پلاک بگیرد بعد تحویل شود.

    تقی‌زاده در رابطه با زمان یک ماهه تحویل خودروهای فروش رفته با تسهیلات 25 میلیون تومانی نیز این گونه توضیح داد که زمانی که پول کامل به حساب خودرو ساز وارد و تامین مالی بانک‌ها انجام شود از آن تاریخ یک ماه فرصت داریم که خودرو را تحویل دهیم.

    به گفته وی، تمام تولیدات از روز ثبت نام تا کنون برای تامین خودروی این طرح انبار شده و به محض اینکه سیستم بانکی تامین مالی انجام دهد ظرف یک هفته تا 10 روز اول حدود 50 تا 60 درصد تعهدات انجام خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو