فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه همدان:

جابجایی زائران حسینی توسط خودروهای درون شهری ممنوع است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: جابجایی مسافران توسط ناوگان درون شهری از جمله اتوبوسها و خودروی ون ممنوع است.

جابجایی زائران حسینی توسط خودروهای درون شهری ممنوع است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی شاکری اظهار کرد: برخی از زائران با استفاده از خودروهای درون شهری قصد عزیمت به سمت مرزهای غربی را دارند.
    وی اضافه کرد: طبق قانون حمل و جابجایی مسافر با استفاده از خودروهای درون شهری خلاف قانون بوده و پلیس از تردد اینگونه خودروها خوداری می کند.
    وی تاکید کرد: در صورت مواجهه عوامل پلیس راه استان همدان با این خودروها به طور حتم از تردد آنها جلوگیری کرده و مسافران مجبور به بازگشت یا استفاده از وسیله نقلیه عمومی هستند.
    رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری دارای صورتوضعیت بوده و در صورت بروز حادثه بیمه شامل تمامی مسافران می شود.
    سرهنگ شاکری اضافه کرد: این در حالیست که خودروهای درون شهری در صورت تردد در جاده ها نیازی به دریافت صورت وضعیت نداشته و در صورت بروز سانحه رانندگی و مجروحیت و مصدومیت برای استفاده از خدمات بیمه ای دچار مشکل می شوند.
    وی اظهار کرد: با توجه به آغاز طرح اربعین پلیس راه استان همدان از روز چهارشنبه هفته گذشته تاکنون هیچ سانحه منجر به فوت در جاده های برون شهری این استان رخ نداده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط