فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

تصادفات درون شهری در زنجان ۱۵ درصد کاهش داشته است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در مجموع تصادفات درون شهری استان طی هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است.

تصادفات درون شهری در زنجان ۱۵ درصد کاهش داشته است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ رمضان آفریدون ضمن اشاره به تصادفات درون شهری استان زنجان طی هشت ماه سال جاری افزود: در بحث تصادفات فوتی طی سال گذشته 24 نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند که این میزان در هشت ماه سال جاری به 22 نفر رسیده است.

    وی اظهار کرد: میزان تصادفات فوتی درون شهری طی هشت ماهه سال جاری در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در بحث تصادفات جرحی طی این بازه زمانی یک هزار و 638 بر اثر تصادف مجروح شدند که این آمار طی سال گذشته در همین بازه زمانی یک هزار و 908 فقره بوده که امسال 14درصد معادل 27 نفر تصادفات جرحی کاهش داشته است.

    آفریدون با اشاره به تصادفات خسارتی درون شهری طی هشت ماه سال جاری در استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی یک هزار و 404 فقره تصادف خسارتی رخ داده که طی سال گذشته در همین بازه زمانی یک هزار و 612 فقره بوده که امسال 208 فقره به میزان 13 درصد کاهش دارد.

    وی تاکید کرد: تصادفات خسارتی منجر به کشیدن کروکی در زنجان طی این بازه زمانی 20 درصد کاهش داشته است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین گفت: در مجموع تصادفات درون شهری طی هشت ماهه سال جاری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.

    آفریدون بیشترین علت تصادفات درون شهری طی هشت ماهه سال جاری در استان زنجان را عدم توجه به جلو 32 درصد، عدم رعایت حق تقدم 29 درصد و تغیر مسیر ناگهانی را شش درصد عنوان کرد.

    وی با ابراز تاسف از اینکه رانندگان حین رانندگی از تلفن همراه استفاده می کنند، تصریح کرد: این امر باعث تشدید تصادفات می شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در خاتمه تصریح کرد: در تصادفات فوتی درون شهری 10 نفر معادل 45 درصد از فوتی ها در این بازه زمانی را عابران پیاده، 9 نفر موتور سوار معادل 41 درصد، دو نفر دو چرخه سوار و یک نفر راننده خودرو بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو