فونیکسریمکسبهتام

افزایش قیمت بلیت اتوبوس فقط برای ایام اربعین حسینی مجاز است

عصر خودرو- رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری کشور گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده با تعاونی های مسافربری سراسر کشور، افزایش دو برابری قیمت بلیت اتوبوس فقط در ایام اربعین حسینی مجاز است.

افزایش قیمت بلیت اتوبوس فقط برای ایام اربعین حسینی مجاز است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، احمد رضا عامری افزود: با توجه به اینکه در ایام اربعین حسینی اتوبوس ها با یک سر خالی در مسیر پایانه های مرزی شلمچه، چزابه و مهران تردد می کنند، برای جلوگیری از بازار سیاه مقرر شد، بهای بلیت اتوبوس در این ایام به دو برابر افزایش یابد.

    وی با بیان اینکه زائران حسینی در صورت هرگونه مشکل در عرضه بلیت اتوبوس می توانند با شماره تلفن 66709032 تماس بگیرند، گفت: اتحادیه شرکت های تعاونی آمادگی دارد در اسرع وقت به شکایات زائران حسینی در این خصوص رسیدگی کند.
    عامری با بیان اینکه 20 هزار دستگاه اتوبوس در اقصی نقاط کشور برای انتقال زائران اربعین حسینی به پایانه مرزی آماده شده است، اظهارداشت: عزیمت زائران به پایانه مرزی شلمچه ، چزابه و مهران همچنان ادامه دارد.
    رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری کشور گفت: با همه تعاونی های مسافربری در سراسر کشور هماهنگ شده در ایام اربعین انتقال زائران به پایانه های مرزی را اولویت اصلی کار خود قرار دهند تا هموطنان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

    ** آمادگی 17 هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران حسینی
    مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اوایل آذرماه اعلام کرد که 17 هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران حسینی آماده شده است.
    به گفته محسن حاجی اسماعیلی، براساس هماهنگی های انجام شده با شرکت های حمل و نقل مسافر، از پیش فروش بلیت و صدور صورت وضعیت برای مسیرهایی، غیر از جاده های منتهی به مرزهای شلمچه، چزابه و مهران در دوره زمانی هشتم تا 18 آذر منع شدند.
    وی افزود: تمام امکانات برای خدمت رسانی به زائران حسینی آماده شده و ناوگان اتوبوسرانی عمومی برون شهری تقریبا در تمام استان ها برای جابه جایی زائران حسینی درنظر گرفته شده است. همچنین همه عوامل در پایانه های مسافری و نقاط مرزی فعالند و در صورت وجود مشکل، هموطنان می توانند با سامانه 141 تماس بگیرند.
    این مقام مسئول خاطرنشان کرد که برای بازگشت زائران نیز هماهنگی لازم انجام شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط