فونیکسریمکسبهتام

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تشریح کرد

تمهیدات دانشگاه علامه برای تسهیل تردد دانشجویان

عصر خودرو- معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از درخواست این دانشگاه از پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی برای تعبیه مسیرهای وسایل حمل و نقل عمومی جدید جهت تسهیل تردد به ساختمان مرکزی دانشگاه علامه خبر داد.

تمهیدات دانشگاه علامه برای تسهیل تردد دانشجویان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دکتر رضامراد صحرایی  با اشاره به سرویس‌هایی که برای حمل و نقل دانشجویان دانشگاه علامه توسط این دانشگاه تعبیه شده است، اظهار کرد: دانشگاه علامه طباطبایی به دلیل عدم امکان تردد اتوبوس در ساعت‌های 7 صبح، 12 ظهر و 17 عصر مینی‌بوس‌ هایی برای تردد دانشجویان خود از مترو صادقیه به دهکده المپیک و ساختمان دانشگاه در نظر گرفته است.

    وی از درخواست این دانشگاه از پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی برای تعبیه مسیرهای وسایل حمل و نقل عمومی جدید برای تردد به ساختمان مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد و افزود: دانشگاه علامه از پلیس راهور و سازمان تاکسی‌رانی تقاضا کرد که برای این دانشگاه مسیر تعریف کنند. در واقع حضور دانشگاه باعث تغییراتی زیاد در مسیرهای سرویس دهی عمومی تاکسیرانی تهران می شود، به همین دلیل دانشگاه علامه طباطبایی با پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی وارد مذاکره شد که از برخی از نقاط به ساختمان مرکزی دانشگاه سرویس و مسیر حمل و نقل عمومی تعریف شود. در واقع مسیرها باید توسط سازمان تاکسیرانی تعبیه شده و توسط پلیس راهور تایید شوند.

    معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: برای مثال لازم است از سه راه ضراب خانه تا ساختمان مرکزی ایستگاه تاکسی ایجاد شود. البته هزینه بر عهده دانشجو است اما مقدمات تعبیه چنین مسیری بر عهده دانشگاه است. ما در نظر داریم این تاکسی‌ها در برخی ساعت مستقیم از مترو به سمت دانشگاه تردد کنند.

    دکتر صحرایی با بیان اینکه این درخواست در پلیس راهور و تاکسیرانی در حال بررسی است، گفت: با این حال و به رغم سرویس های موجود، چنانچه دانشجویان تقاضای بیشتری برای وسایل حمل و نقل عمومی دارند نماینده ای را تعیین کنند و این نماینده تقاضای دانشجویان را به معاونت دانشجویی منتقل کند تا این تقاضاها مورد بررسی قرار گیرند.

    وی در ادامه در پاسخ به برخی گلایه‌های دانشجویان از نبود مایکروفر در سلف سرویس‌ها گفت: این موضع حتما در معاونت دانشجویی دانشگاه پیگیری خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو