فونیکسریمکسبهتام

طی هشت ماهه امسال اتفاق افتاد؛

وقوع ۳۴ درصد تصادفات رانندگی در آزاد‌راه زنجان - قزوین

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به سوانح رانندگی رخ داده در هشت ماهه اول امسال، گفت: ۳۴ درصد این تصادفات مربوط به آزادراه زنجان قزوین است.

وقوع ۳۴ درصد تصادفات رانندگی در آزاد‌راه زنجان - قزوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی با بیان این‌که از ابتدای امسال تا به امروز در حدود 2079 تصادف جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، افزود: این آمار بیانگر آن است که امسال شاهد افزایش پنج درصدی سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان زنجان بودیم.

    وی با بیان این‌که از این تعداد سوانح جاده‌ای در استان، 67 فقره منجر به فوت شده است، تصریح کرد: با مقایسه این آمار نسبت به سال گذشته مشاهده می‌کنیم که امسال 16 درصد در زمینه تصادفات فوتی کاهش داشته‌ایم. هم‌چنین طی تصادفات فوتی که امسال در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است، متأسفانه 86 نفر از هم‌وطنان‌مان جامن خود را از دست داده‌اند.

    این مسئول با یادآوری این‌که در زمینه آمار کشته‌شدگان نیز امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته‌ایم، اظهار کرد: علاوه بر این، در هشت ماهه اول امسال 991 فقره تصادف جرحی نیز داشته‌ایم که آمار تصادفات جرحی در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش پنج درصدی این نوع تصادفات در محورهای مواصلاتی استان زنجان است.

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان در ادامه با اشاره به این‌که در این مدت 21 درصد تصادفات به خاطر واژگونی خودرو، 29 درصد به خاطر عدم توجه به جلو و 10 درصد به خاطر تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، خاطرنشان کرد: در هشت ماهه اول امسال، 1314 نفر در تصادفات رانندگی مصدوم شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد یک درصدی برخوردار بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو