فونیکسریمکسبهتام

تا سال ۲۰۱۷

سیتروئن یک سیستم تعلیق انقلابی معرفی می‌کند

عصر خودرو- شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه در سال ۲۰۱۷ یک سیستم تعلیق جدید انقلابی را عرضه خواهد کرد.

سیتروئن یک سیستم تعلیق انقلابی معرفی می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرخودرو به نقل از اتوکار، لیندا جکسون مدیرعامل سیتروئن فرانسه گفت: اولویت این سیستم راحتی رانندگی است.
    سیستم تعلیق جدید سیتروئن جایگزین سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک کنونی است که در سیتروئن C5 از آن استفاده شده است و در نهایت در تمام خودروهای این شرکت از آن استفاده خواهد شد.

    جکسون گفت: راحتی معیار اصلی برند سیتروئن است و این روش ما برای خلق مزایای سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک به شکلی مدرن تر و مناسب تر است.

    اگرچه جکسون به جزئیات عملکرد این سیستم اشاره نکرد ولی گفت که مهنسان سیتروئن با همکاری یک شرکت دیگر برای مدتی در حال کار روی آن بوده اند.

    اما به رغم اینکه ایو بونفونت رئیس شرکت DS برند لوکس سیتروئن پیشتر اعلام کرده بود که شرکت وی در حال تحقیق روی یک سیستم تعلیق مشابه است جکسون مدعی شد که این سیستم فقط روی خودروهای سیتروئن قرار خواهد گرفت.

    وی گفت: من میتوانم تضمین دهم که این سیستم منحصرا متعلق به سیتروئن است. ما این فرصت را داریم که فن اوریهای جدیدی را برای آینده انتخاب کنیم و من مطمئن هستم که این مورد کاملا مطابق با معیارهای سیتروئن است و قول میدهم که فقط روی خودروهای سیتروئن نصب شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط