فونیکسریمکسبهتام

کیا تصاویر جدیدی از کادنزا ۲۰۱۷ منتشر کرد

عصر خودرو- کیاموتورز تصاویر جدیدی از نسخه سدان کادنزا ۲۰۱۷ منتشر کرد.

کیا تصاویر جدیدی از کادنزا ۲۰۱۷ منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اتوبلاگ، کیا همراه با دو تصویر جدیدی که از این خودرو منتشر کرده جزئیات فنی کمی را فاش کرده است. کادنزا در بازار کره جنوبی به k7 معروف است.

    اما این مدل به روز شده تصویری پیشرو و جدید از کادنزا کنونی را ارائه می دهد با این تفاوت که خط و خطوط روی بدنه تیزتر و مشخص تر شده و طرز قرار گرفتن خودرو روی زمین در مقایسه با مدل کنونی پایین تر و عریض تر است.

    کیا چند هفته پیش نیز تصاویر سه طرح اولیه از این خودرو را منتشر کرده بود. کادنزا جدید ظاهر تند و تیزتری دارد. کیاموتوز می‌گوید کاپوت طولانی،  خطوط کناری و روی سقف شکل شیک و کشیده ای به خودرو بخشیده است.

    این خطوط در کنار خط پنجره که تا انتهای خودروی کشیده شده، جلوپنجره زیبای کیا که به شکل بینی ببر طراحی شده و چراغ های ال ای دی جلو، گلگیر و سپر عضلانی تر، چراغهای عریض ال ای دی عقب و سر اگزوز دوتایی زیبایی خودرو را دو چندان کرده اند.

    کیاکادنزا جدید قرار است در سال جدید میلادی روانه بازارهای سراسر جهان شود.

    مشخصات موتوری کادنزا کنونی تقریبا با هیوندا آزرا برابر بوده و در واقع رقیبی برای این خودرو است. کادنزا در سال 2010 در کره جنوبی و در سال 2013 در آمریکا معرفی شد.

    نسخه کنونی این خودرو دارای یک موتور 3.3 لیتری v6 با 293 اسب بخار قدرت به همراه یک گیربکس شش دنده اتوماتیک است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم