فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

اجرای طرح ویژه برخورد با خودروهای شیشه‌ دودی در گیلان

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه گیلان از اجرای طرح ویژه برخورد با خودروهای شیشه‌ دودی در این استان از امروز خبر داد.

اجرای طرح ویژه برخورد با خودروهای شیشه‌ دودی در گیلان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مهیار رستگار  در رشت با اشاره به استفاده برخی رانندگان از شیشه‌های دودی برای خودروهای خود اظهار کرد: با توجه به قوانین جاری در کشور استفاده و نصب شیشه دودی در خودرو ممنوع است.

    وی با بیان اینکه نصب شیشه دودی مشمول اعمال قانونی می‌شود، افزود: اگر شیشه دودی به نحوی باشد که داخل خودرو مشخص نباشد راننده ابتدا 50 هزار تومان جریمه نقدی می‌شود و سپس مراحل بعدی را باید طی کند.

    فرمانده پلیس راه گیلان ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از رانندگان وسایل نقلیه اقدام به دودی کردن شیشه‌های خود می‌کنند به نحوی که داخل آن معلوم نیست، از امروز طرح ویژه برخورد با شیشه دودی در گیلان اجرایی می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه گیلان از امروز جلوی خودروهای با شیشه‌های دودی را می‌گیرند، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده، تمام موارد اعمال قانون مشمول راننده می‌شود.

    رستگار در ادامه به محورهای مواصلاتی و ارتباطی استان اشاره کرد و یادآور شد: اکنون تمام محورهای گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

    وی با تصریح بر اینکه شرایط برای رانندگی خوب و بدون محدودیت ترافیکی مهیاست، یادآور شد: تردد ایمن در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان با رعایت مقررات رانندگی انجام می‌شود.

    فرمانده پلیس راه گیلان توجه به سیستم روشنایی خودروها و پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی را مورد تأکید رانندگان قرار داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط