فونیکسریمکسبهتام

اعضای کمیسیون صنایع مجلس تصویب کردند؛

خودروهای فاقد معاینه فنی نمره منفی می گیرند

عصر خودرو- نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش برای برخورد با تردد خودروهای فاقد معاینه فنی خبر داد.

خودروهای فاقد معاینه فنی نمره منفی می گیرند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمدرضا خان محمدی عصر یکشنبه با اشاره به جزییات جلسه این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه اعضای کمیسیون به تصویب برخی از مواد لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا پرداختند.
    وی ادامه داد: نمایندگان ضمن بررسی مواد مربوط به محیط زیست، معدن، صنایع و نحوه جوازدهی به آن ها، موضوع معاینه فنی و تردد خودروهای فاقد معاینه فنی را نیز مورد بررسی قرار دادند.
    خان محمدی تصریح کرد:در این نشست پیشنهاد شد که تنها خودروهای فاقد معاینه فنی در حال تردد به ازای هر تردد دو نمره منفی بگیرند؛ این رویکرد بدین معنا خواهد بود که خودروهایی که معاینه فنی نداشته و استفاده نمی شوند از این موضوع استثنا شوند که رای گیری در این باره به جلسه بعدی موکول شد.
    وی همچنین یادآور شد:رای گیری درباره طرح ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی و حذف ماده 4 قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به جلسه بعدی این کمیسیون موکول شد.
    ** مشکلات سازمان بازنشستگی بررسی شد
    قاسم عزیزی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درباره نشست کمیسیون متبوعش اظهار داشت :محمود اسلامیان به عنوان رییس صندوق بازنشستگی کشوری به همراه معاونان ش در جلسه حضور یافتند.
    وی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون گزارش عملکرد و مشکلات مربوط به سازمان بازنشستگی کشور با حضور مسئولان این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.
    این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی وضعیت درآمدهای صندوق، پرداختی های آن به اعضا و کاستی ها موجود در آن موضوع مورد بحث جلسه مذکور بوده است.
    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: کمبود منابع مالی مهمترین معضل صندوق بازنشستگی بود که مقرر شد برای رفع مشکلات این صندوق پیشنهادات هیات مدیره به صورت مکتوب به کمیسیون ارسال شود.
     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو