فونیکسریمکسبهتام

به رغم تصویب اجرای طرح کاهش در اول آذرماه؛

وزارت کشور طرح کاهش را هنوز ابلاغ نکرده است

عصر خودرو- قائم مقام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: به رغم تصمیم شورایعالی ترافیک مبنی بر اجرای طرح کاهش در تهران از اول آذر ماه، هنوز این طرح از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است.

وزارت کشور طرح کاهش را هنوز ابلاغ نکرده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسین شهیدزاده  با اشاره به زمان اجرای طرح کاهش گفت: تمام زیرساختهای اجرای این طرح آماده است و ما منتظریم ابلاغیه از سوی وزارت کشور به ارگان های اجرایی ابلاغ شود.

    وی در پاسخ به این پرسش که در آخرین جلسه شورایعالی ترافیک تصمیم گرفته شد که آذر ماه طرح کاهش اجرایی شود اما هنوز مقاومت هایی در برابر اجرای طرح وجود دارد، گفت: اگر مسئولیت اجرایی طرح کاهش بر عهده ما بود حتما آن را اجرایی می کردیم. تمامی دوربین های مورد نیاز در مکان های پیش بینی شده نصب شده و سایر پیش‌نیاز ها نیز فراهم شده است و تنها منتظر ابلاغیه وزارت کشور هستیم.

    قائم مقام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درخصوص مقایسه آلودگی هوا در پاییز سال گذشته با پاییز امسال گفت: با توجه به بارندگی های که در ماه آبان داشتیم مطمئنا آبان امسال آلودگی کمتری نسبت به سال گذشته داشته است.

    به گزارش خبرگزاری مهر، قرار بود براساس طرح کاهش خودروها براساس میزان آلایندگی به محدوده زوج و فرد وارد شود. در این طرح خودروهای فرسوده که قابلیت دریافت برگه معاینه فنی ندارند از ورود به محدوده های مرکزی منع می شدند.

    پیش از این شهردار تهران اعلام کرده بود طرح کاهش از اول آبان اجرایی می شود اما این طرح به دلیل مخالفت پلیس اجرایی نشد و در آخرین جلسه شورایعالی ترافیک تصمیم گرفته شد از ابتدای آذر ماه پیش بینی های انجام شده در طرح کاهش برای کاهش آلودگی هوای پایتخت از ابتدای آذر ماه اجرایی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط