فونیکسریمکسبهتام

جانمایی۳۳ پارکینگ برای استقرار خودروهای زائران اربعین حسینی

عصر خودرو- فرماندار مهران گفت: ۳۳ پارکینگ عمومی و خصوصی برای استقرار خودروهای زائران شرکت کننده در آیین های اربعین حسینی در این شهرستان جانمایی شده است.

جانمایی۳۳ پارکینگ برای استقرار خودروهای زائران اربعین حسینی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مراد ناصری  اظهار کرد: 30 پارکینگ از این تعداد متعلق به بخش خصوصی و سه پارکینگ نیز توسط بخش عمومی ایجاد شده است.
    وی افزود: پارکینگ های بخش خصوصی ظرفیت 10 هزار دستگاه خودرو را دارد و سه پارکینگ عمومی نیز برای پارک حداقل 50 هزار دستگاه آماده شده است.
    فرماندار مهران یادآور شد: پارک خودرو در این پارکینگ ها با حداقل هزینه و آن نیز تنها برای پرداخت حقوق نگهبانان در این مجموعه صورت می گیرد.
    ناصری تاکید کرد: سرویس رایگان برای جابجایی زائران از پارکینگ های خارج شهر تا پایانه مرزی و از پل زائر تا پایانه با استفاده از اتوبوس های شرکت های اتوبوسرانی شهرهای مختلف کشور پیش بینی شده است.
    وی ادامه داد: 700 دستگاه اتوبوس در این مسیرها از دو روز آینده تا پایان آیین های اربعین حسینی به کار گرفته می شود.
    فرماندار مهران اضافه کرد: تمام تلاش مسئولان استانی و شهرستانی رفع مشکلات سال گذشته در مرز مهران و ارائه خدمات به زائران در این مدت است و تاکنون نیز اقدامات شایان توجهی در حوزه های تامین آب ، احداث 310 چشمه سرویس بهداشتی و افزایش تعداد گیت های ورود و خروج از 18 گیت پارسال به 96 گیت انجام شده است.
    ناصری با اشاره به افزایش تعداد زائران عبوری از مرز مهران با نزدیک شدن به اربعین حسینی گفت: از سه روز گذشته تاکنون تعداد زائران از چهار هزار نفر در روزهای عادی به 10 هزار نفر رسیده و بطور قطع این تعداد در روزهای آینده افزایش چشمگیری خواهد یافت.
    وی اظهار کرد: پایانه مرزی مهران از آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران برخوردار است ضمن اینکه کمک هایی به طرف عراقی در زمینه راه اندازی گیت ها ، تامین آب آشامیدنی و احداث سرویس های بهداشتی از سوی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو