فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۱۵

هیوندای النترا ۲۰۱۷ رونمایی شد

عصر خودرو: هیوندایی از مدل ۲۰۱۷ خودرو جمع و جودر النترا در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس رونمایی کرد.

هیوندای النترا ۲۰۱۷ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰:۰۰
  • هیوندای النترا 2017 رونمایی شد
  • هیوندای النترا 2017 رونمایی شد
  • هیوندای النترا 2017 رونمایی شد
  • هیوندای النترا 2017 رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، هیوندای النترا 2017 پس از رونمایی در این نمایشگاه در ژانویه 2016 روانه بازار خواهد شد.

النترا 2017 از شاسی جدیدی بهره میبرد که جنس فولاد کار شده در آن نسبت به مدل کنونی مقاوم تر است.

در نتیجه این ساختار سبک اما مقاوم تر النترا جدید از بدنه سبک تر و 29.5 درصد استحکام بیشتر بهره می برد.

طول خودرو نسبت به مدل کنونی با  دو سانتیمتر افزایش به چهار متر و 49 سانتی متر و عرض آن با 2.5 سانتی متر افزایش به یک متر و 77 سانتی متر رسیده است.

سبک و استیل خودرو نیز جدید عوض شده و هیبت خود را بیشتر از تازه ترین مدل سوناتا الهام گرفته است.

تغییرات نمای جلو خودرو شامل جلوپنجره شش ضلعی و چراغهای جلو HID، پروپکتورهایLED عمودی که کل روز روشن هستند اولین مشخصه سری النترا را تشکیل می دهند. دیگر ویژگی های النترا 2017 شامل چراغهای LED دستگیره دربها که با نزدیک شدن به آن روشن می شوند و چراغهای LED  عقب و چرخهای 17 اینچی هستند.

النترا 2017 به طور استاندارد با یک موتور چهار سیلندر دو لیتری عرضه خواهد شد که 147 اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو در دو مدل گیربکس دستی شش دنده و گیربکس اتوماتیک شش دنده عرضه خواهد شد.

هیوندایی همچنین روی نسخه ای از این خودرو موسوم به مدل اکو از موتور چهارسیلندر توربو 1.4 لیتری استفاده خواهد کرد که 128 اسب بخار نیرو و گشتاوری معادل 156 نیوتن متر تولید خواهد کرد.

این خودرو با امکاناتی همچون کروزکنترل سازگار شونده و  ترمز اتوماتیک در مواقع اضطراری عرضه می شود. هردو سیستم مولتی مدیای خودرو یکی با نمایشگر هفت اینچی و دیگری با نمایشگری هشت اینچی به سیستم عامل اندروید اتو مجهز هستند.

جزئیات قیمت این خودرو در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم