فونیکسریمکسبهتام

اولین همایش خدمات پس از فروش عاملیت‌های شرکت مدیا موتور برگزار شد

عصر خودرو- در حاشیه اولین همایش خدمات پس از فروش عاملیت‌های شرکت مدیا موتور که با شرکت نماینده‌های خدمات پس از فروش این شرکت برگذار شد با علیرضا سلطانی‌نسب، مدیر خدمات پس از فروش مدیا موتورز در مورد جزئیات این همایش به گفت و گو نشستیم.

اولین همایش خدمات پس از فروش عاملیت‌های شرکت مدیا موتور برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، وی در توضیح برگزاری این همایش گفت: جای خالی چنین همایشی در عمر 5 ساله شرکت مدیا موتور بسیار محسوس بود. بهانه اصلی این همایش گردهمایی اعضای خدماتی شرکت دور یکدیگر بود ضمن آن که در سال جاری شاهد تغییر ضوابط و شرایط ارزیابی عاملیت‌ها هستیم از این رو از همکاران شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد درخواست کردیم تا در این مراسم موضوع آموزش مدیران عاملیت‌ها را در زمینه الزامات جدید خدمات پس از فروش را نیز عهده‌دار شوند.
    سلطانی‌نسب در ادامه افزود: در این مراسم 21 عاملیت خدمات پس از فروش شرکت مدیا موتور در این مراسم حضور دارند که در پایان همایش گواهی حضور در دوره آشنایی با الزامات ارزیابی نمایندگی‌ها به مدیران عاملیت‌ها اهدا می‌شود و همچنین در پی آن به عاملیت‌های برتر سال گذشته در زمینه بازرسی کیفیت و استاندارد هدایایی تقدیم خواهد شد. این همایش زمینه‌ساز گردهمایی‌های تخصصی‌تری است که در سال‌های آتی برای عاملیت‌ها در نظر گرفته‌ایم از جمله رقابت کارشناس‌های فنی تحت عنوان Skill Competition، دوره‌های تخصصی برای پذیرش‌گران با رعایت الزامات جدید و کمپین‌های سرویسی فصلی که وابسته به موضوع گردهمایی و اهمیت و جایگاه عاملیت‌ها این همایش‌ها در بین شبکه خدمات پس از فروش برگزار خواهد شد.
    وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های جانبی این گردهمایی گفت: با وجود معرفی جدیدترین محصول مدیا موتور یعنی ام جی مدل جی اس؛ کلیپ کوتاهی از مقایسه این خودرو با رقبای هم سطح خود در بازار تهیه شده است که برای حاضرین پخش خواهد شد.
    سلطانی در زمینه میزان تاثیر این همایش در ارتقاء سطح کیفی خدمات پس از فروش گفت: فاکتورهای بسیار زیادی در واژه کیفیت تاثیرگذار هستند اما در بازه زمانی کوتاهی که میان دو بخش آموزشی گردهمایی امروز بود و بازخوردی که از مدیران عاملیت‌ها کسب کردیم دریافتیم که بسیاری از آن‌ها تا به امروز اطلاعی از وجود جزئیات عمیق خدمات پس از فروش نداشتند. این دست گردهمایی‌ها ضمن سهولت دریافت انتقادات و پیشنهادات از مدیران عاملیت‌ها؛ آن فاصله جزئی که اعضای عاملیت با شرکت مادر حس می‌کنند نیز از بین می‌رود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو