فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرویی لس آنجلس

اینفینیتی کراس اور لوکس QX۳۰ را رونمایی کرد

عصر خودرو: اینفینیتی Q۳۰ ۲۰۱۷ در حال حاضر شکاف بین خانواده هاچ بک و کراس اور این شرکت را پر می‌کند ولی QX۳۰ قاطعانه در کلاس کراس اورهای لوکس قرار می‌گیرد.

اینفینیتی کراس اور لوکس QX۳۰ را رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتوموبیل مگزین، اینفینیتی QX30 2017 که در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس عرضه شده نسخه شاسی بلند دو دیفرانسیل اینفینیتی هاچ بک Q30 است.

اینفینیتی QX30 مدل 2017 همانند Q30 بر پایه پلتفرم MFA مرسدس ساخته شده از این رو خودروهای ساخته شده روی این پلتفرم شبیه سدان کلاس CLA و کراس اور کلاس GLA هستند.

اما این اینفینیتی ها در کارخانه نیسان در ساندرلند انگلیس ساخته خواهند شد.

اینفینیتی QX30 2017 از همان سبک تهاجمی که اوایل امسال در نمایشگاه ژنو در نسخه کانسپت این خودرو مشاهده شد بهره می‌برد.

همانند Q30 جلوپنجره آرک شکل اینفینیتی به شکل برجسته ای جلوه می‌کند و یک صفحه از جنس کروم زیر آن کار شده تا ظاهر یک کراس اور باکیفیت همه کاره را به راننده القا کند. همچنین فلاپ‌های بغل مشکی رنگ و جا اسکی کروم و صفحه کروم در قسمت زیرین عقب که با صفحه جلو در هماهنگی کامل است همگی سعی در القای کیفیت بالای ساخت این خودرو به راننده دارند.

در داخل این خودرو فن آوریهایی همچون نویگیشن لمسی، سیستم دوربین 360 درجه، دستیار پارک خودکار و کروزکنترل سازگار شونده بکار گرفته شده است. اگرچه رنگ استاندارد لوازم داخل خودرو مشکی است اما از جنس چرم در دو رنگ مشکی و بژ به صورت آپشن قابل عرضه است. اینفینیتی مدعی است کیفیت لوازم داخل این خودرو یکی از بهترین موارد در کلاس خود است.

آنچه که اینفینیتی QX30 2017 را از Q30  بیشتر متمایز می‌کند اینست که این خودرو به طور استاندارد دو دیفرانسیل عرضه می‌شود. اگرچه اینفینیتی مشخصات فنی این خودرو را رو نکرده ولی به نظر می‌رسد موتور دو لیتری چهارسیلندر توربو دو کمپرسور که 208 اسب بخار نیرو تولید می‌کند با گیربکس اتوماتیک هفت دنده به طور استاندارد روی QX30 نیز عرضه خواهد شد.

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو