فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

سورن توربو ۲ ماه دیگر می آید

عصر خودرو: جدیدترین اخبار از رویدادهای صنعت خودرو ایران و جهان در شماره ۲۷۱ هفته نامه خودرو امروز منتشر شد.

سورن توربو ۲ ماه دیگر می آید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودرو امروزی ها در جدیدترین شماره از هفته نامه پای صحبت های هاشم یکه زارع نشستند تا جدیدترین برنامه های ایران خودرو را بررسی کنند. یکه زارع در کنار تشریح قرارداد ایران خودرو و بنز برای تولید خودروهای سواری و تجاری، از ورود سورن توربو تا 2 ماه دیگر به بازار خبر داد.
    در صفحات بعدی سری می زنیم به بزرگترین گردهمایی قطعه سازان در ایران تا گزارش جامع خودرو امروز از دهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران را مطالعه کنیم.
    در جهان خودرو این هفته نقاب تازه SL کلاس مرسدس را تماشا می کنیم . رجزخوانی سردار عرب برای خاص ترین ابرخودروهای دنیا، زهر چشم کدیلاک از ژرمن های پرمدعا، جاسوس آمریکایی با اتاق فیبرکربنی و اس کلاس 900 اسبی با زیورآلاتی از طلا دیگر مطالب بخش جهان خودرو را تشکیل می دهند.
    بعد از آشنایی با محبوب ترین خودروهای اجاره ای در ایران، در بخش نبرد به مصاف برلیانس V5 صفر کیلومتر در برابر کیا اسپورتیج فیس لیفت کارکرده می پردازیم و در آخر به این سوال که آیا می توان یک خودرو وارداتی را فیس لیفت کرد، پاسخ می دهیم.
    در انتخاب این هفته هم مهم ترین نکاتی که برای خرید رنو لوگان دست دوم باید بدانیم را می آموزیم و نگاهی به فهرست قیمت و مشخصات تجهیزات صوتی راکفورد فازگیت در ایران می اندازیم.
    در آزمایش بلند مدت این هفته پشت فرمان تویوتا آریون 2011 می نشینیم و طوفانی از جنس آرامش به پا می کنیم و در اتومبیلرانی برای دومین فصل پیاپی همراه با روزبرگ فاتح اینترلاگوس می شویم!
    در ادامه با روایت یکه تازی بزرگ خاندان ولوو در ایران سری به بازار شاسی بلندهای کشورمان می زنیم و با سوپر استار بازار ایران، آینده بازار خودروهای سنگین در کشورمان را بررسی می کنیم.
    شیرهای غران پژو به روایتی متفاوت هم آینده احتمالی حضور محصولات پژو به جز 206 و 405 را ترسیم می کند. در بخش آچار نیز با برخی اسامی و کارهای فنی در خودرو آشنا می شویم و در آخر آچار به دست می شویم تا با تعمیر و نگهداری سیستم شیشه شور خودرو آشنا شویم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو