فونیکسریمکسبهتام

فورد خانواده اس یو وی خود را گسترش می‌دهد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی فورد به دنبال راهی برای توسعه خودروهای اس یو وی است.

فورد خانواده اس یو وی خود را گسترش می‌دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، استیون اودل مدیر فروش جهانی فورد می‌گوید: با توجه به اینکه سهم خودروهای اس یو وی از حدود 33 درصد امروز تا سال 2020 به 40 درصد بازار خودروی آمریکا خواهد رسید، فورد موتور قصد دارد خانواده خودروهای شاسی بلند خود را گسترش دهد.

    اودل پیش از رونمایی فورد اسکیپ 2017 در نمایشگاه لس آنجلس گفت: هرچه این بخش بزرگ‌تر می‌شود، نیاز به خودروهای مختلف در آن بیشتر میشود.

    اسکیپ 2017 نسخه به روز شده ای از بهترین و پرفروش ترین خودروی اس یو وی در بازار آمریکا است.

    اودل افزود: فورد اس یو وی کوچک تری بنام اکواسپورت را در اروپا و آمریکا لاتین میفروشد و برای عرضه آن در آمریکایی مطالعاتی را انجام داده است.

    وی گفت: این خودرو می‌تواند به نوعی بخش قابل توجه این صنعت باشد.

    به طور جداگانه مقامات و تحلیلگران اتحادیه کارگران خودرویی آمریکا اعلام کرده پس از انتقال تولید خودروی جمع و جور فورد فوکوس به مکزیک در سال 2018 ، انتظار دارد فورد از یک کارخانه در واین میشیگان برای ساخت یک اس یو وی جدید و یک وانت پیکاپ جدید استفاده کند.

    وی گفت: فروش کنونی فورد اسکیپ در آمریکا باید رکورد فروش 306 هزار و 212 دستگاه این خودرو در سال گذشته را بشکند.

    اما فروش اسکیپ با سرعت کندتری نسبت به چند مورد از رقبا در حال افزایش است و در سال جاری تاکنون تنها یک درصد افزایش یافته در حالیکه فروش تویوتا راو 4 به میزان 15 درصد و روگ نیسان 41 درصد افزایش یافته است.

    اودل گفت: فورد طراحی خارجی و داخلی فورد اسکیپ را کاملا تغییر داده است ولی سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک اجتناب از تصادف را برای اسکیپ 2017 عرضه نخواهد کرد.

    تویوتا اعلام کرد که این سیستم اجتناب از تصادف را به صورت آپشن اختیاری با قیمت 300 الی 500 دلار در خودروهای 2017 عرضه خواهد کرد.
     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم