فونیکسریمکسبهتام

ریزش کوه بخشی از جاده ایلام - مهران را بست

عصر خودرو- بارش شدید باران که از شب گذشته در مناطق مختلف استان ایلام آغاز شده بامداد امروز موجب ریزش بخشی از کوه در محدوده تونل راه کربلا و بسته شدن جاده ارتباطی ایلام - مهران شد.

ریزش کوه بخشی از جاده ایلام - مهران را بست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مدیرکل بحران استان ایلام روز چهارشنبه اظهار کرد: بارش های رگباری که از دیروز در نقاط مختلف استان آغاز شده شب گذشته با شدت بیشتری ادامه یافت و منجر به ریزش بخشی از کوه در مسیر تونل راه کربلا شد.
    احمد کرمی افزود: نیروهای راهداری و مدیریت بحران و عوامل پلیس راه اکنون در حال پاکسازی این مسیر هستند ضمن اینکه با احداث جاده فرعی اکنون تردد خودروها جریان دارد تا مسیر اصلی بازگشایی شود.
    وی یادآور شد: در محلات بلوار نماز و چالیمار شهر ایلام نیز شاهد آبگرفتگی معابر بودیم که با همکاری دستگاه های خدمات رسان به ویژه شهرداری پاکسازی این نقاط از گل و لای از بامداد امروز آغاز شده است.
    کرمی به عموم مردم توصیه کرد از تجمع در کنار رودخانه ها و مسیل های آب برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی در ایام بارانی جدا خودداری کنند.
    بارش باران در روزهای واپسین آبان ماه 94 مناطق مختلف استان ایلام را در برگرفته و کماکان ادامه دارد.
    این بارش ها منجر به تقویت آب پشت سدهای ایلام شده بطوریکه سد چم گردلان ایلام تا سرریز شدن تنها 70 سانتیمتر فاصله دارد.
    بارش کم سابقه باران در هفتم آبان ماه امسال بیش از 10 هزار میلیارد ریال به منازل مسکونی و تجاری، تاسیسات زیربنایی و مزارع کشاورزی استان ایلام خسارت وارد کرد که هیات دولت بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال را در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات کم بهره برای جبران بخشی از این خسارت ها تصویب کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو