فونیکسریمکسبهتام

مدیرحمل و نقل و ترافیک آذربایجان غربی:

۲۳۵ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در آذربایجان غربی جان باختند

عصر خودرو- مدیر حمل و نقل و ترافیک آذربایجان غربی گفت: در طول هفت ماه گذشته سالجاری ۲۳۵ نفر در اثر بروز سوانح و تصافات جاده ای در استان جان خود را از دست داده اند.

۲۳۵ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در آذربایجان غربی جان باختند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، با بیان اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش یافته است اظهارداشت: براساس آمار پزشکی قانونی امسال در هفت ماهه گذشته 235 نفر براثرحوادث رانندگی در جاده‌های استان جان باخته ‌اند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 287 نفر بود.

    وی ادامه داد: درحوزه درون شهری نیز امسال با کاهش 14.6 درصدی مجموع جان باختگان حوادث رانندگی از 86 نفر در سال گذشته به 75 نفر کاهش یافته که نشان دهنده انجام اقدامات مثبت طی سالهای اخیر در جهت کاهش میزان تلفات جاده ای است.

     مدیرحمل و نقل و ترافیک آذربایجان غربی با اشاره بزرگداشت هفته یادمان قربانیان سوانح رانندگی خاطرنشان کرد: در این هفته همزمان با سایر نقاط کشوربه منظورافزایش حساسیت‌های عمومی در جامعه برای رعایت قانون و کاهش تخلفات، برنامه‌های متنوع فرهنگی در دستورکار اعضای شورای ترافیک استان قراردارد.

    آرامون با بیان اینکه نزدیک به 17 هزار دستگاه خودروی عمومی درون شهری در سطح استان فعالیت می کنند افزود: از این تعداد افزون بر یک هزار و 800 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و میدل باس هستند.

    وی اضافه کرد: همچنین بیش از 15 هزار دستگاه خودروی سواری در این بخش فعالیت می کنند که 10 هزار و 200 دستگاه تاکسی درون شهری، چهار هزار و 500 دستگاه در قالب آژانس تلفنی و 350 دستگاه را خودروی ون تشکیل می دهند.

    آرامون اظهارداشت: این ظرفیت، پتانسیلی قابل توجه در راستای ارائه حمل و نقل عمومی در شهرهای آذربایجان غربی است که از این ظرفیت در راستای کاهش ترافیک و حمل و نقل شهروندان استفاده می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط