فونیکسریمکسبهتام

وزارت حمل و نقل آلمان:

۵۴۰ هزار خودرو فولکس واگن ۱.۶ لیتری باید فراخوان شوند

عصر خودرو- وزارت حمل و نقل آلمان اعلام کرد: در راستای فراخوان خودروهای تحت تاثیر رسوایی تقلب فولکس واگن تقریبا ۵۴۰ هزار خودروی این شرکت دارای موتور ۱.۶ لیتری به اصلاح نرم افزاری و سخت افزاری احتیاج دارند.

۵۴۰ هزار خودرو فولکس واگن ۱.۶ لیتری باید فراخوان شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از رویترز، فروش فولکس واگن در ماه اکتبر نشان می دهد که تحت تاثیر رسوایی اخیر قرار گرفته است بطوریکه نسبت به دوره مشابه سال قبل 5.3 درصد کاهش یافته است.
    فروش فولکس در ماه سپتامبر نیز چهار درصد کاهش یافته بود.

    فولکس واگن می گوید بخشی از این کاهش فروش ناشی از ممنوعیت موقت فروش خودروهای دیزلی این شرکت در غرب اروپا است.

    رسوایی تقلب در تست های آلایندگی ظاهرا برای فولکس واگن بسیار گران تمام شده و این شرکت برای اطمینان از داشتن پول کافی برای پرداخت جریمه ها و هزینه های فراخوان خودروها قصد دارد 20 میلیارد یورو(21.5 میلیارد دلار) وام بگیرد.
    فولکس واگن حدود 11 میلیون خودروی دیزلی را در سراسر جهان از ژانویه آینده فرا خواهد خواند. این شرکت در اوایل این ماه اذعان کرد که 800 هزار خودروی دیگر این شرکت نیز سطح CO2 نامنظمی دارند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم