فونیکسریمکسبهتام

اولین تصاویر کیا "نیرو" ۲۰۱۷ منتشر شد

عصر خودرو- کیاموتورز طرحهای اولیه ای را از کراس اور جدید خود موسوم به "نیرو" منتشر کرد.

اولین تصاویر کیا "نیرو" ۲۰۱۷ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو » به نقل از لفتلین نیوز، کراس اور "نیرو" در واقع جز تشابه اسمی هیچ شباهت دیگری به مفهومی اسپورت "نیرو" که در سال 2013 در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد ندارد.
    در عوض این خودرو ویژگیهایی همچون جلوپنجره وسیع شبیه بینی ببر و چراغهای عقب افقی را از اسپورتیج 2017 وام گرفته است.
    گزارشها حاکی از اینست که کیا نیرو با تکامل پیشرانه هیبریدی برقی بنزینی عرضه خواهد کرد. این پیشرانه شامل یک موتور چهارسیلندر 1.6 لیتری با 105 اسب بخار قدرت و گشتاور 108 نیوتن متر می‌شود. مشخصات مصرف سوخت این خودرو هنوز منتشر نشده است.
    نسخهغیرهیبریدی این کراس اور نیز موجود خواهد بود البته هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا در آمریکا عرضه خواهد شد یا خیر.
    کیا نیرو برای رقابت با هوندا HR-V و جیپ رنه‌گید در نظر گرفته شده و قرار است از اوایل سال آینده روانه بازار شود و به معنای اینست که مدل آن 2017 خواهد بود.
    همچنین مشخص نیست که آیا این کراس اور هیبریدی در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس در ماه جاری یا در نمایشگاه خودرویی دیترویت در اوایل سال آینده عرضه خواهد شد.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم