فونیکسریمکسبهتام

پاسخ ترکان به یکی از مشکلات مردم:

تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد در خارج از این مناطق قانون ما نیست

عصر خودرو- مشاور رئیس جمهور و دبیر مناطق آزاد کشور در برنامه پایش به یکی از سئوالات مخاطبان سرویس مشکلات مردم خبرگزاری خبرآنلاین پاسخ داد.

تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد در خارج از این مناطق قانون ما نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، برنامه پایش دیشب صدا و سیما به گفتگوی اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد اختصاص داشت. در این گفتگو، موضوعی که یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره آن سئوال کرده بود (اینجا) از سوی سرویس مشکلات مردم مطرح شد.

    مجری برنامه در این باره از اکبر ترکان پرسید: برخی از مخاطبان ما در مناطق آزاد می گویند چرا فقط در استان خوزستان، بحث تردد خودروهای پلاک منطقه اروند آزاد اجازه تردد تا مرزهای استان خوزستان را دارد ولی در سایر مناطق آزاد، اجازه تردد این پلاکها تا شعاع مشخصی داده می شود و مجوز تردد ها استانی نیست؟
    مشاور رئیس جمهور در مورد تردد ماشین‌های پلاک اروند در خوزستان گفت : ماشین‌هایی که اکنون در خوزستان تردد می‌کند متعلق به منطقه آزاد اروند است و باید در محدوده منطقه آزاد تردد کنند. اینکه این خودروها در سراسر استان خوزستان تردد می‌کنند جزء قوانین ما نیست، قوانین ما فقط متعلق به محدوده منطقه آزاد است من مسئول تصمیمی که استاندار خوزستان گرفته نیستم. ژیگول بازی با ماشین‌های 500 میلیون تومانی هدف ما در منطقه آزاد اروند نیست.
    ترکان گفت: ما 27 روستا از مجموع 101 روستای آبادان را آسفالت کردیم، آبادان و خرمشهر جزو منطقه آزاد نبود در سفر آقای روحانی گفتگو شد که ما چگونه برای رفاه مردم آبادان و خرمشهر کاری بکنیم نرخ بیکاری آنجا بیداد می‌کرد و بچه های آنجا همه جوره به من مشکلات خود را انتقال می‌دادند.
    مشاور رئیس جمهور گفت : من نمی‌خواهم به وزیر کشور تعرض کنم ولی استاندار نباید این تردد را به کل استان تسری می‌داد، من اصلاً بدم نمی‌آید واردات ماشین را در مناطق آزاد لغو کنیم این خودروها چیزی را در مناطق آزاد حل نمی‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو