فونیکسریمکسبهتام

جنرال موتورز خودرو چینی وارد می کند!

عصر خودرو- جنرال موتورز ظاهرا به اولین خودروساز بزرگ تبدیل خواهد شد که خودروهای ساخته شده در چین را به آمریکا وارد می کند.

جنرال موتورز خودرو چینی وارد می کند!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصرخودرو »به نقل از وال استریت ژورنال، جنرال موتورز پس از موافقت با یک قرارداد جدید که ممکن است هزینه های کارگری این شرکت را بالا ببرد، ظاهرا به اولین خودروساز بزرگ تبدیل خواهد شد که خودروهای ساخته شده در چین را در بازار آمریکا می فروشد.

    وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد، جنرال موتورز اوایل سال آینده قصد دارد فروش اس یو وی متوسط بیوک انویژن را که در استان شاندونگ چین تولید شده شروع کند.

    این مدل سومین اس یو وی در میان خودروهای بیوک در بازار آمریکا است در شرایطی که خودروهای کراس اور در میان پرفروش های بازار قرار دارند.

    جنرال موتورز پیشتر نیز قبل از انتقال خط تولید بیوک رگال به آمریکا این خودرو را که توسط اپل در آلمان تولید می شد وارد می کرد.

    گفته میشود این خودروساز آمریکایی قصد دارد سالانه 30 الی 40 هزار بیوک انویژن ساخته شده در چین را وارد کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم