فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران:

تولیدات ایران خودرو مازندران از هفته آینده افزایش می یابد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران گفت: افزایش تولید ایران خودروی مازندران از هفته آینده آغاز می شود.

تولیدات ایران خودرو مازندران از هفته آینده افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سید امید حسین نژاد روز یکشنبه در همایش مدیران و رئیسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات شرکت ایران خودروی مازندران در شهرک صنعتی رجه در بابل بیان داشت: این شرکت در مازندران ظرفیت تولید 120 دستگاه خودرو در روز را دارا می باشد.
    وی افزود: متاسفانه در ماههای اخیر به علت مشکلات پیش رو میزان تولید کاهش یافته بود که با توجه به فروش روزهای اخیر شرکت ایران خودرو که با تدبیر دولت انجام شده است از هفته آینده تولیدات این شرکت افزایش خواهد یافت.
    وی اظهارداشت: شرکت ایران خودروی مازندران با تولید سه دستگاه خودرو در روز در سال 89 آغاز بکار کرد و امروز با افزایش تولید می تواند نقش موثری در استان داشته باشد.
    وی افزود: متاسفانه به علت عدم سند مالکیت شرکت ایران خودروی مازندران ، شرکت با چالش هایی روبرو شده است و برای جذب اعتبارات با مشکل مواجه می باشیم.
    حسین نژاد از استاندار مازندران خواست تا پیگیر صدور سند برای این شرکت باشد.
    مدیرعامل شرکت ایران خودروی مازندران با بیان اینکه متاسفانه فقدان جاده ترانزیتی در استان تولید کنندگان را با مشکلاتی اساسی مواجه کرده است؛ افزود: تنها با جاده ترانزیتی فیروزکوه که با مشکلات برف و باران و بسته شدن جاده روبرو هستیم ، رونق روز افزون استان را نمی توانیم فراهم کنیم.
    وی گفت: تمام قطعاتی که شرکت ایران خودروی مازندران استفاده می کند از داخل استان تهیه می شود و این امر می تواند زمینه اشتغال پایدار را فراهم کند.
    وی این را هم گفت که انتظار می رود پیوند صنعت و دانشگاه به صورت حقیقی کمک کار صنعتگران باشد .
    وی از همه دانشگاهیان خواست تا در تربیت دانشجویان به این نکته توجه کنند که کار کردن یک افتخار است و نباید همه انتظار پشت میز نشستن را داشته باشند .
    حسین نژاد اضافه کرد: زمانی می توانیم از جمله کشورهای پیش رو در جهان باشیم که فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود.
    او در ادامه اظهارداشت: 30 درصد تولید ناخالص ملی در صنعت خودروسازی است و همه باید تلاش کنیم با کمک رسانه ها و دستگاه های اداری رونق روز افزون این صنعت را در پی داشته باشیم و نباید اجازه دهیم این صنعت همانند نساجی به مشکلات مالی گرفتار شود.
    در ادامه همچنین رئیس اداره روابط عمومی شرکت ایران خودروی مازندران در این همایش گفت: امیدواریم با برگزاری چنین همایش هایی نقاط قوت و ضعف روابط عمومی ها مورد بررسی کارشناسانه قرار گیرد و این امر زمینه پویایی و زنده بودن روابط عمومی های دستگاه های اداری استان را فراهم کند.
    طبری ضمن اعلام آمادگی شرکت ایران خودروی مازندران برای هرگونه همکاری در توسعه روابط عمومی ها و رسانه ها بیان داشت: انتظار داریم روابط عمومی ها با کم کردن تنش ها و بهره گیری از خرد جمعی بتوانند به اهداف مد نظر خود و دستگاه مربوطه که چیزی جز مشتری مداری و توسعه کشور نمی باشد، دست یابند.
    وی گفت: نباید به هیچ عنوان به خود اجازه دهیم این نشست ها را کم اهمیت جلوه دهیم بلکه با استمرار این جلسات بتوانیم تدابیر لازم برای برون رفت از مشکلات را فراهم کنیم.
    وی نقش رسانه ها را در توسعه یک جامعه بسیار برجسته دانست و گفت: در دنیای امروز رسانه ها دارای جایگاه بسیار برجسته ای می باشند و روابط عمومی ها و خود رسانه ها باید براین اصل اعتقاد داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط