فونیکسریمکسبهتام

سارق محتویات خودرو در خمین دستگیر شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در خمین و اعتراف این سارق به ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارق محتویات خودرو در خمین دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر  ، محمد علی گودرزی اظهار داشت: در پی تماس های مردمی در ماه های اخیر با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان خمین، در پی تحقیقات، سارق شناسائی و در حین تردد با خودروی خود در خمین دستگیر شد.

    وی بیان داشت: متهم در تحقیقات به 14فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد و با هماهنگی مقام قضائی و بازرسی از محل اختفای متهم، تعداد زیادی قطعات خودرو، باطری خودرو، ضبط و باند کامپیوتر و مقادیر زیادی آچار و زاپاس و چادر خودرو کشف شد.

    افزایش 365 درصدی کشفیات مواد مخدر در کمیجان

    فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از افزایش 365درصدی کشفیات مواد مخدر در هفت ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

    بهزاد فکوری با اشاره به افزایش هشت درصدی دستگیرشدگان در رابطه با مواد مخدر در کمیجان بیان داشت: کنترل زندانیان آزاد شده و سابقه دار و افرادی که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعال هستند یکی دیگر از اقدامات در رابطه با مبارزه با معضل مواد افیونی در شهرستان کمیجان بوده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان همچنین از کاهش آمار وقوع انواع سرقت ها در شهرستان کمیجان خبر داد.

    جمع آوری 312 معتاد در خنداب

    فرمانده انتظامی شهرستان خنداب استان مرکزی از جمع آوری 312 نفر معتاد از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

    جعفر شمس بیرانوند گفت: در راستای ارتقای سطح امنیت جامعه و تامین مطلوب نظم و امنیت، امسال در شهرستان خنداب اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است.

    وی افزود: در همین راستا طی هفت ماهه اول امسال 312 نفر از معتادان تابلو در سطح شهرستان توسط واحدهای انتظامی و زیر نظر پلیس مبارزه با مواد مخدر جمع آوری و با مجوز قضائی تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند که این عملکرد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایشی پنج درصدی را داشته است.

    شمس بیان داشت: پس از اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان میزان وقوع سرقت ها کاهش زیادی داشته که این امر موجب رضایت مردم و بالا رفتن احساس امنیت در بین شهروندان شده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به این موضوع که معاونت اجتماعی شهرستان از ابتدای امسال تاکنون برای افزایش سطح آگاهی و ارتقاء هوشمندی مردم و ملزم کردن آنها به رعایت موارد ایمنی اقدام به چاپ و توزیع بروشور های هشداری و سخنرانی در مساجد توسط کارشناسان انتظامی کرده است، عنوان داشت: ثبات و پایداری امنیت تنها با نهادینه کردن آن در یک جامعه، احساس مشارکت و مسئولیت عمومی در قبال امنیت اجتماعی حاصل می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط