فونیکسریمکسبهتام

خودروسازان در بخشنامه‌ای مشترک اعلام کردند:

پایان طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی

عصر خودرو- شرکت ایران خودرو و سایپا با ارسال اطلاعیه‌ای به تمام نمایندگی‌های خود پایان فروش محصولات در طرح فروش وام ۲۵ میلیون تومانی را ابلاغ کردند.

پایان طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، در حالی طرح فروش وام 25 میلیون تومانی به روز پنجم رسید که بانک مرکزی روز گذشته با ارسال نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد منابع مالی مورد نیاز برای خرید اسناد تجاری ناشی از فروش مدت‌دار موجودی خودروی تولید داخل توسط بانک‌ها فقط تا سقف 110 هزار دستگاه تامین شود و اگر بیش از این باشد تامین مالی تولیدات آتی از این محل میسر نخواهد بود.این در حالی است که امروز شرکت ایران خودرو با ارسال اطلاعیه‌ای به تمام نمایندگی‌های این شرکت، پایان فروش محصولات خود را در قالب طرح وام 25 میلیون تومانی اعلام کرد. ایران خودرو با ارسال اطلاعیه‌ای به تمام نمایندگی‌های این شرکت پایان فروش محصولات خود را در قالب طرح وام 25 میلیون تومانی اعلام کرد.

    در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: ضمن تشکر از استقبال گرم و کم نظیر مردم عزیز کشور و سپاس بیکران از اینکه محصولات ما را انتخاب کردید و همچنین قدردانی از تلاش بی‌وقفه نمایندگی‌های مجاز این شرکت و همکاران محترم‌شان در سراسر کشور که در کمال خلوص و خدمت پاسخگوی نیاز مشتریان محترم ایران خودرو بودند بدین وسیله به استحضار می‌رساند پیرو اطلاعیه بیست و سوم آبان‌ماه سال 94 بانک مرکزی در خصوص خودداری از فروش مدت‌دار خودروهای مشمول طرح خرید اسناد تجاری در سقف اعلام شده و پیرو جلسه برگزار شده مسوولان با بانک مرکزی، فروش خودرو از محل این مصوبه متوقف می‌شود.

    همچنین شرکت سایپا در بخشی از این ابلاغیه خود نوشته است: با توجه به حسن اعتماد خریداران محترم به تولیدات داخلی و استقبال بی نظیر از طرح تسهیلات بانکی دولت محترم و تلاش بی وقفه شبکه محترم نمایندگان موفق شدیم رکورد فروش روزانه خودرو در کشور را بشکنیم.

    در ادامه این بخشنامه آمده است: ضمن تشکر از مساعدت‌های مسوولان به استحضار می رساند پیرو اطلاعیه مورخ 23/8/94 بانک مرکزی در خصوص خودداری از فروش مدت دار خودروهای مشمول این طرح (طرح خرید اسناد تجاری) در سقف 110 هزار دستگاهی و پیرو جلسه برگزار شده با مسوولان محترم بانک مرکزی در شب گذشته، فروش خودرو از محل این مصوبه متوقف است.

    همچنین گفته شده سایر روش‌های فروش عادی این شرکت‌ها همانند گذشته ادامه خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو